HOT TREND

Imbracamintea matlasata. Cat de cool...

Imbracamintea matlasata este nelipsita de pe scena tendintelor pentru sezonul rece,…

AMINTIRI

Orasul ca scena pentru arta

Cand orasul devine scena pentru arta, atmosfera obisnuita a strazilor si…

CATWALK

#LoveBringsLove

45 de case de moda si designerii lor au adus un…

EDITOR'S CHOICE

Inele ca mici sculpturi purtabile

Care este piesa ta de bijuterie preferata? E o intrebare pe…

INSPIRATIE

Tres Chic

Cand m-am uitat peste tinutele participantelor la Saptamana Modei de la…

WE LIKE

Videoclipuri cu coregrafii care te...

Pot sa ma inveselesc sau, dimpotriva, sa ma balacesc in butoiul…

INSPIRATIE

Filme si tinute de vazut....

Pentru mine, din ipostaza de redactor la Petocuri.ro, marile festivaluri de…

Hot Trend

Cum mai arata relatia noastra cu machiajul

Distantarea sociala a provocat, vrand-nevrand, si o distantare intre noi si lumea machiajului. Multe activitati pentru care ne aranjam in functie de stilul nostru inainte de a iesi din casa au disparut o perioada buna, iar, cand situatia a revenit cat de cat la ritmul pe care il aveam inainte de pandemie, unele dintre noi am reluat relatia obisnuita pe care o aveam cu machiajul, altele, cum e si cazul meu, nu chiar. Stii exercitiile alea in care iti imaginezi ce ai alege daca ar trebui sa pastrezi trei obiecte din viata ta, fie ca mergi pe o insula pustie, fie ca nu. Ei bine, daca m-ar fi intrebat cineva asta in legatura cu trusa mea de machiaj (destul de minimalista de altfel), pana in luna martie a anului trecut, as fi raspuns ca pot renunta la orice altceva, atata timp cat nu e vorba despre anticearcan, eyeliner si mascara. Consideram ca m-as putea descurca bine-mersi cu aceste trei produse. Eyelinerul era o emblema a machiajului meu. Ani de zile, am trasat atatea linii alungite pe pleoapele superioare, incat am ajuns sa am impresia ca le-as putea face si fara ajutorul oglinzii. Cand m-am trezit, la un moment dat, in situatia de a incerca asta, a devenit cat se poate de clar ca nu, nu pot de fapt. Dupa luna martie a anului trecut, am descoperit ca, totusi, pot si fara ey...

Inapoi Inainte

Castiga o rochie Mathilde!

concurs mathilde

Broderiile florale reprezinta unul dintre elementele emblematice ale brandului romanesc Mathilde. Aceste detalii lucrate manual infrumuseteaza adesea creatiile vestimentare, conferindu-le un aer boem si crescandu-le doza de feminitate. Colectia de vara Mathilde este compusa din tinute lejere, vaporoase, in culori pastelate sau vibrante, iar rochia Thalia B (cea din imagine) este preferata noastra. Ea imbina culoarea cerului senin cu pasiunea noastra pentru flori si, nu in ultimul rand, are lungimea midi, atat de apreciata in acest sezon. Mathilde o va oferi cadou uneia dintre cititoarele Petocuri.ro, astfel incat, daca iti doresti sa o incluzi in garderoba ta, te invitam la concurs!

ACEST CONCURS S-A INCHEIAT! Multumim tuturor participantelor!

CASTIGATOAREA ESTE: manuela. Felicitari!

Pe pacursul zilei de 26.08.2015, castigatoarea va fi anuntata si printr-un email pe adresa cu care s-a inscris la concurs.

Ce trebuie sa faci:
Scrie-ne, in cateva cuvinte, cum definesti stilul tau natural!

Concursul se desfasoara intre 17 si 25 august 2015 si are un premiu ce consta in rochia Thalia B din colectia de vara Mathilde (masurile disponibile sunt de la 32 la 46. Gasesti ghidul de marimi pe site-ul Mathilde). Castigatoarea va fi desemnata, prin tragere la sorti, pe 26 august 2015.

Citeste regulamentul concursului Mathilde!

Unic, versatil, vibrant, universul Mathilde si-a trasat primele contururi in anul 2000 si s-a dezvoltat din pasiune intr-un adevarat business. Astazi, gasesti reprezentante Mathilde Romania in Baia Mare, Brasov, Bucuresti, Cluj, Constanta, Iasi, Timisoara, dar si in reteaua distribuitorilor din intreaga tara. In plus, colectiile Mathilde sunt disponibile si online pe www.mathilde.ro. Daca iti doresti sa fii la curent cu noutatile acestui brand romanesc, o poti face pe Facebook/MathildeRomania, Instagram si Pinterest.

Adresa de email nu va fi publicata pe site.
Aceasta va fi folosita pentru validarea comentariului tau si pentru a fi contactat(a) in cazul in care te afli printre castigatorii concursului.

Campurile obligatorii sunt marcate cu *

PUBLISHED ON 17.08.2015

more in Newsroom