INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte

Castiga o rochie Mathilde!

concurs mathilde

Broderiile florale reprezinta unul dintre elementele emblematice ale brandului romanesc Mathilde. Aceste detalii lucrate manual infrumuseteaza adesea creatiile vestimentare, conferindu-le un aer boem si crescandu-le doza de feminitate. Colectia de vara Mathilde este compusa din tinute lejere, vaporoase, in culori pastelate sau vibrante, iar rochia Thalia B (cea din imagine) este preferata noastra. Ea imbina culoarea cerului senin cu pasiunea noastra pentru flori si, nu in ultimul rand, are lungimea midi, atat de apreciata in acest sezon. Mathilde o va oferi cadou uneia dintre cititoarele Petocuri.ro, astfel incat, daca iti doresti sa o incluzi in garderoba ta, te invitam la concurs!

ACEST CONCURS S-A INCHEIAT! Multumim tuturor participantelor!

CASTIGATOAREA ESTE: manuela. Felicitari!

Pe pacursul zilei de 26.08.2015, castigatoarea va fi anuntata si printr-un email pe adresa cu care s-a inscris la concurs.

Ce trebuie sa faci:
Scrie-ne, in cateva cuvinte, cum definesti stilul tau natural!

Concursul se desfasoara intre 17 si 25 august 2015 si are un premiu ce consta in rochia Thalia B din colectia de vara Mathilde (masurile disponibile sunt de la 32 la 46. Gasesti ghidul de marimi pe site-ul Mathilde). Castigatoarea va fi desemnata, prin tragere la sorti, pe 26 august 2015.

Citeste regulamentul concursului Mathilde!

Unic, versatil, vibrant, universul Mathilde si-a trasat primele contururi in anul 2000 si s-a dezvoltat din pasiune intr-un adevarat business. Astazi, gasesti reprezentante Mathilde Romania in Baia Mare, Brasov, Bucuresti, Cluj, Constanta, Iasi, Timisoara, dar si in reteaua distribuitorilor din intreaga tara. In plus, colectiile Mathilde sunt disponibile si online pe www.mathilde.ro. Daca iti doresti sa fii la curent cu noutatile acestui brand romanesc, o poti face pe Facebook/MathildeRomania, Instagram si Pinterest.

Adresa de email nu va fi publicata pe site.
Aceasta va fi folosita pentru validarea comentariului tau si pentru a fi contactat(a) in cazul in care te afli printre castigatorii concursului.

Campurile obligatorii sunt marcate cu *

PUBLISHED ON 17.08.2015

more in Newsroom