PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Carte: ‘Dumnezeu explicat intr-o cursa de taxi’ de Paul Arden

Carte: ‘Dumnezeu explicat intr-o cursa de taxi’ de Paul Arden

Prezentata ca a doua cea mai bine vanduta carte din lume despre Creatorul Universului, 'Dumnezeu explicat intr-o cursa de taxi' de Paul Arden isi propune sa ofere raspunsuri la intrebari ce macina omenirea dintotdeana.

Recunoscut pentru revolutia pe care a creat-o in domeniul cartilor motivationale si de advertising, Paul Arden (1940- 2008) a fost, timp de 14 ani, directorul de creatie la agentia de publicitate Saatchi&Saatchi. In aceasta perioada a lucrat pentru clienti importanti precum British Airways, Fuji, Nivea sau Toyota, si a realizat pentru acestia campanii impresionante. Pe langa “Dumnezeu explicat intr-o cursa de taxi”, Arden a mai scris si “Gadeste fix pe dos”, “ It’s Not How Good You Are” si It’s How Good You Want To Be.

Traducere din limba engleza de Valeria Murgu
Ilustratii de Mark Buckingham
Colectia Guerrilla de pe noptiera
ISBN: 978-973-124-759-5
hardcover, 128 p., 120×180
Gandeste fix pe dos!

Traducere din limba engleză de Mihaela Dobrescu
hardcover, 144 p, 12×18
ISBN 978-973-124-738-0

Sursa info si foto: Editura Art

PUBLISHED ON 31.01.2013

more in Newsroom