HOT TREND

Imbracamintea matlasata. Cat de cool...

Imbracamintea matlasata este nelipsita de pe scena tendintelor pentru sezonul rece,…

AMINTIRI

Orasul ca scena pentru arta

Cand orasul devine scena pentru arta, atmosfera obisnuita a strazilor si…

CATWALK

#LoveBringsLove

45 de case de moda si designerii lor au adus un…

EDITOR'S CHOICE

Inele ca mici sculpturi purtabile

Care este piesa ta de bijuterie preferata? E o intrebare pe…

INSPIRATIE

Tres Chic

Cand m-am uitat peste tinutele participantelor la Saptamana Modei de la…

WE LIKE

Videoclipuri cu coregrafii care te...

Pot sa ma inveselesc sau, dimpotriva, sa ma balacesc in butoiul…

INSPIRATIE

Filme si tinute de vazut....

Pentru mine, din ipostaza de redactor la Petocuri.ro, marile festivaluri de…

Hot Trend

Cum mai arata relatia noastra cu machiajul

Distantarea sociala a provocat, vrand-nevrand, si o distantare intre noi si lumea machiajului. Multe activitati pentru care ne aranjam in functie de stilul nostru inainte de a iesi din casa au disparut o perioada buna, iar, cand situatia a revenit cat de cat la ritmul pe care il aveam inainte de pandemie, unele dintre noi am reluat relatia obisnuita pe care o aveam cu machiajul, altele, cum e si cazul meu, nu chiar. Stii exercitiile alea in care iti imaginezi ce ai alege daca ar trebui sa pastrezi trei obiecte din viata ta, fie ca mergi pe o insula pustie, fie ca nu. Ei bine, daca m-ar fi intrebat cineva asta in legatura cu trusa mea de machiaj (destul de minimalista de altfel), pana in luna martie a anului trecut, as fi raspuns ca pot renunta la orice altceva, atata timp cat nu e vorba despre anticearcan, eyeliner si mascara. Consideram ca m-as putea descurca bine-mersi cu aceste trei produse. Eyelinerul era o emblema a machiajului meu. Ani de zile, am trasat atatea linii alungite pe pleoapele superioare, incat am ajuns sa am impresia ca le-as putea face si fara ajutorul oglinzii. Cand m-am trezit, la un moment dat, in situatia de a incerca asta, a devenit cat se poate de clar ca nu, nu pot de fapt. Dupa luna martie a anului trecut, am descoperit ca, totusi, pot si fara ey...

Inapoi Inainte
Carte: ‘Dumnezeu explicat intr-o cursa de taxi’ de Paul Arden

Carte: ‘Dumnezeu explicat intr-o cursa de taxi’ de Paul Arden

Prezentata ca a doua cea mai bine vanduta carte din lume despre Creatorul Universului, 'Dumnezeu explicat intr-o cursa de taxi' de Paul Arden isi propune sa ofere raspunsuri la intrebari ce macina omenirea dintotdeana.

Recunoscut pentru revolutia pe care a creat-o in domeniul cartilor motivationale si de advertising, Paul Arden (1940- 2008) a fost, timp de 14 ani, directorul de creatie la agentia de publicitate Saatchi&Saatchi. In aceasta perioada a lucrat pentru clienti importanti precum British Airways, Fuji, Nivea sau Toyota, si a realizat pentru acestia campanii impresionante. Pe langa “Dumnezeu explicat intr-o cursa de taxi”, Arden a mai scris si “Gadeste fix pe dos”, “ It’s Not How Good You Are” si It’s How Good You Want To Be.

Traducere din limba engleza de Valeria Murgu
Ilustratii de Mark Buckingham
Colectia Guerrilla de pe noptiera
ISBN: 978-973-124-759-5
hardcover, 128 p., 120×180
Gandeste fix pe dos!

Traducere din limba englez─â de Mihaela Dobrescu
hardcover, 144 p, 12×18
ISBN 978-973-124-738-0

Sursa info si foto: Editura Art

PUBLISHED ON 31.01.2013

more in Newsroom