INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Carte: ‘Dumnezeu explicat intr-o cursa de taxi’ de Paul Arden

Carte: ‘Dumnezeu explicat intr-o cursa de taxi’ de Paul Arden

Prezentata ca a doua cea mai bine vanduta carte din lume despre Creatorul Universului, 'Dumnezeu explicat intr-o cursa de taxi' de Paul Arden isi propune sa ofere raspunsuri la intrebari ce macina omenirea dintotdeana.

Recunoscut pentru revolutia pe care a creat-o in domeniul cartilor motivationale si de advertising, Paul Arden (1940- 2008) a fost, timp de 14 ani, directorul de creatie la agentia de publicitate Saatchi&Saatchi. In aceasta perioada a lucrat pentru clienti importanti precum British Airways, Fuji, Nivea sau Toyota, si a realizat pentru acestia campanii impresionante. Pe langa “Dumnezeu explicat intr-o cursa de taxi”, Arden a mai scris si “Gadeste fix pe dos”, “ It’s Not How Good You Are” si It’s How Good You Want To Be.

Traducere din limba engleza de Valeria Murgu
Ilustratii de Mark Buckingham
Colectia Guerrilla de pe noptiera
ISBN: 978-973-124-759-5
hardcover, 128 p., 120×180
Gandeste fix pe dos!

Traducere din limba engleză de Mihaela Dobrescu
hardcover, 144 p, 12×18
ISBN 978-973-124-738-0

Sursa info si foto: Editura Art

PUBLISHED ON 31.01.2013

more in Newsroom