INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Carte: ‘Baiatul din valiza’ de Lene Kaaberbol si Agnete Friis

Carte: ‘Baiatul din valiza’ de Lene Kaaberbol si Agnete Friis

Editura Trei lanseaza bestseller-ul New York Times: 'Baiatul din valiza'. Acesta este primul volum din seria Nina Borg, scrisa de autoarele daneze Lene Kaaberbol si Agnete Friis.

Nina Borg este infirmiera la Crucea Rosie, sotie si mama a doi copii. In viata de zi cu zi, ea se dedica actiunilor caritabile, insa totul se schimba cand primeste de la prietena ei, Karin, o cheie de la un seif din gara din Copenhaga. Nina descopera ca in seif se afla un baiat de trei ani sedat si nu stie ce sa faca: sa-l predea autoritatilor riscand ca acestea sa-l inapoieze cui poate l-a vandut sau sa descopere singura intreaga poveste.

Atunci cand prietena ei este omorata, Nina realizeaza pericolul in care se afla ea si baietelul si porneste in cautarea identitatii acestuia, incercand sa afle totodata cine si de ce il urmareste. Calatoria prin Danemarca este atat de plina de suspans incat revista Elle tine sa atraga atentia cititorilor: “Avertisment! Daca deschizi aceasta carte, viata ta va ramane in stand-by”.

Baiatul din valiza vorbeste dintr-o perspectiva plina de compasiune despre tratamentul inuman la care sunt supusi copiii si femeile, conturand, totodata, personaje feminine memorabile.” – The New York Times Book Review

Autoarea Agnete Friis este de profesie jurnalist, in timp ce Lene Kaaberbol este scriitoare profesionista, cu peste doua milioane de exemplare din cartile ei vandute in intreaga lume. Prima lor colaborare, romanul Baiatul din valiza, a fost un bestseller New York Times si USA Today, si a fost tradus in 27 de limbi. Acum, acesta este disponibil in librariile noastre, tradus in limba romana, la pretul de 35 de lei.

Foto si info: Editura Trei

PUBLISHED ON 25.04.2013

more in Newsroom