HOT TREND

Imbracamintea matlasata. Cat de cool...

Imbracamintea matlasata este nelipsita de pe scena tendintelor pentru sezonul rece,…

AMINTIRI

Orasul ca scena pentru arta

Cand orasul devine scena pentru arta, atmosfera obisnuita a strazilor si…

CATWALK

#LoveBringsLove

45 de case de moda si designerii lor au adus un…

EDITOR'S CHOICE

Inele ca mici sculpturi purtabile

Care este piesa ta de bijuterie preferata? E o intrebare pe…

INSPIRATIE

Tres Chic

Cand m-am uitat peste tinutele participantelor la Saptamana Modei de la…

WE LIKE

Videoclipuri cu coregrafii care te...

Pot sa ma inveselesc sau, dimpotriva, sa ma balacesc in butoiul…

INSPIRATIE

Filme si tinute de vazut....

Pentru mine, din ipostaza de redactor la Petocuri.ro, marile festivaluri de…

Hot Trend

Cum mai arata relatia noastra cu machiajul

Distantarea sociala a provocat, vrand-nevrand, si o distantare intre noi si lumea machiajului. Multe activitati pentru care ne aranjam in functie de stilul nostru inainte de a iesi din casa au disparut o perioada buna, iar, cand situatia a revenit cat de cat la ritmul pe care il aveam inainte de pandemie, unele dintre noi am reluat relatia obisnuita pe care o aveam cu machiajul, altele, cum e si cazul meu, nu chiar. Stii exercitiile alea in care iti imaginezi ce ai alege daca ar trebui sa pastrezi trei obiecte din viata ta, fie ca mergi pe o insula pustie, fie ca nu. Ei bine, daca m-ar fi intrebat cineva asta in legatura cu trusa mea de machiaj (destul de minimalista de altfel), pana in luna martie a anului trecut, as fi raspuns ca pot renunta la orice altceva, atata timp cat nu e vorba despre anticearcan, eyeliner si mascara. Consideram ca m-as putea descurca bine-mersi cu aceste trei produse. Eyelinerul era o emblema a machiajului meu. Ani de zile, am trasat atatea linii alungite pe pleoapele superioare, incat am ajuns sa am impresia ca le-as putea face si fara ajutorul oglinzii. Cand m-am trezit, la un moment dat, in situatia de a incerca asta, a devenit cat se poate de clar ca nu, nu pot de fapt. Dupa luna martie a anului trecut, am descoperit ca, totusi, pot si fara ey...

Inapoi Inainte

Caravana Descopera-ti frumusetea

“Caravana Descopera-ti frumusetea” calatoreste, luna aceasta, in judetul Constanta pentru a oferi sesiuni de hairstyling personalizate fetelor si femeilor din patru localitati. Prima oprire a avut loc, pe 10 octombrie, la Cumpana, iar, pe 17 octombrie, caravana a facut un popas la Cobadin. Pe 24 octombrie, ea va ajunge la Corbu, iar, in ultima zi a lunii, la Lumina.

caravana_henkel_cumpana_10-10-3

O tunsoare reusita, un styling personalizat, o schimbare sau doar o improspatare a culorii reprezinta mici detalii cu un mare potential de a genera zambete si o stare de spirit mai buna. Ingrijirea parului, unul dintre cele mai vechi ritualuri de infrumusetare, ocupa si astazi un loc important in rutina de zi cu zi a femeilor. Ea reprezinta si tema pe care isi axeaza activitatile de informare “Caravana Descopera-ti frumusetea” organizata de Henkel.

In coaforul mobil amenajat pentru cateva ore in fiecare dintre cele patru localitati, cate 40 de fete si femei vor avea parte de o sedinta de coafura realizata de stilisti si voluntari din partea Asociatiei Impreuna Pentru Viitor Constanta.

”Proiectul se inscrie pe lista initiativelor de responsabilitate sociala ale Henkel Romania, care doreste sa sustina si sa incurajeze fetele si femeile sa creada in frumusetea lor si in potentialul lor de a reusi in viata,” declara Gabriel Barbu, General Manager, Divizia Beauty Care, Henkel Romania.

Pe durata campaniei, un total de 160 de fete si femei alese impreuna cu autoritatile locale si reprezentanti de la asistenta sociala vor beneficia, pe langa o schimbare de look, si de sfaturi personalizate, de materiale informative pentru ingrijirea parului si de produse cadou oferite de Henkel Romania.

caravana_henkel_cumpana_10-10-6

caravana_henkel_cumpana_10-10-4

Imaginile care insotesc articolul au fost realizate la Cumpana, unde a avut loc prima oprire a caravanei.

Foto si info: PR

PUBLISHED ON 18.10.2016

more in Newsroom