INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

INSPIRATIE

LOEWE & Jonathan Anderson, 11...

Zilele trecute, Jonathan Anderson si-a anuntat plecarea de la LOEWE, casa…

WE LIKE

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport…

INSPIRATIE

ADN-ul caselor de moda

Retragerea unei persoane din rolul de director de creatie demareaza in…

INSPIRATIE

Moda secolelor trecute, regandita la...

Moda din prezent se creioneaza cu ajutorul reperelor din trecut, chiar…

WE LIKE

Firul rosu al artei semnate...

Chiharu Shiota construieste instalatii impresionante din fire textile, puse adesea impreuna…

INSPIRATIE

O canapea, mai multe mese...

Trendul de a aseza mai multe mese de cafea in fata…

Femei care ne inspira

Stefana Maior. ARTICLE TEN.

Stefana Maior a lansat recent ARTICLE TEN, un brand vestimentar descris in perechi de atribute contrastante, aduse impreuna de acelasi fir rosu: libertatea de exprimare. Privind cariera ei din perspectiva contrastelor, nu pare deloc intamplator ca studiile si experienta ei profesionala de pana acum acopera atat partea creativa a modei, cat si cea de business. Odata cu ARTICLE TEN, am realizat ca, in ciuda anilor care au trecut din 2012 pana in prezent, memoria mea a pastrat intr-un sertar al ei colectia cu care Stefana Maior a absolvit design vestimentar la UNArte. S-au schimbat multe lucruri de atunci, asa cum spune ea in acest interviu, dar sunt si lucruri care s-au pastrat. Despre acestea, precum si despre noul drum pe care a pornit, despre provocari, curaj si inspiratie, te invit sa citesti in randurile care urmeaza. Intre nou si vechi, opulent si simplu, edgy si elegant, rebel si romantic, ARTICLE TEN se situeaza la intersectia unor zone creative, aflate in contrast. Care sunt atuurile si provocarile acestui loc ales de tine? Cred ca in zona asta de contraste ma simt cu adevarat libera sa creez ceva special si cu care rezonez profund. Nu doar in moda ma regasesc in acest joc al contrastelor, ci si in alte aspecte ale vietii: design interior, mancare, chiar si i...

Inapoi Inainte
Campania Avon pentru Sanatatea Sanilor implineste 10 ani

Campania Avon pentru Sanatatea Sanilor implineste 10 ani

Avon sarbatoreste 10 ani de la initierea 'Campaniei pentru Sanatatea Sanilor' in Romania. Reprezentantii companiei considera ca sunt 10 ani de fundite Roz si de promisiuni respectate. Cu banii obtinuti din vanzarea produselor cu fundite Roz, au fost dotate cu echipamente de ultima generatie centrele oncologice din Bucuresti, Iasi, Cluj, Timisoara si Craiova. Valoarea totala a donatiilor depaseste 2 milioane de dolari.

In Romania, 8 din 10 femei risca sa fie diagnosticate cu cancer la san. Ca femeie si mama refuz sa stau cu mainile incrucisate. Cele peste 8 milioane de femei din Romania trebuie sa stie ca, depistata la timp, aceasta boala este vindecabila în proporţie de 94%. Grija fata de sanatatea noastra este responsabilitatea pe care fiecare o are fata de cei dragi. Promite-ti tie si celor dragi ca vei merge sa afli ca esti bine! O promisiune poate invinge ignoranta si prejudecatile”, declara Andreea Marin Banica – Ambasadoare AVON România, Campania pentru Sanatatea Sanilor.

Cea mai noua lansare in colectia de produse cu fundita Roz este Oita de plus, o jucarie dragalasa si un cadou pentru un copil, dar si pentru sanatatea unei femei. Acest produs poate fi comandat din Brosura 7 si costa 25 de lei.

Foto: Hepta.ro si Avon

PUBLISHED ON 12.04.2012

more in Newsroom