FEMEI CARE NE INSPIRA

Madeleine x Noemi. Inelele de...

Madalina Tudor Radulea, fondatoarea si designerul brandului de bijuterie Madeleine, si…

EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Campania Avon pentru Sanatatea Sanilor implineste 10 ani

Campania Avon pentru Sanatatea Sanilor implineste 10 ani

Avon sarbatoreste 10 ani de la initierea 'Campaniei pentru Sanatatea Sanilor' in Romania. Reprezentantii companiei considera ca sunt 10 ani de fundite Roz si de promisiuni respectate. Cu banii obtinuti din vanzarea produselor cu fundite Roz, au fost dotate cu echipamente de ultima generatie centrele oncologice din Bucuresti, Iasi, Cluj, Timisoara si Craiova. Valoarea totala a donatiilor depaseste 2 milioane de dolari.

In Romania, 8 din 10 femei risca sa fie diagnosticate cu cancer la san. Ca femeie si mama refuz sa stau cu mainile incrucisate. Cele peste 8 milioane de femei din Romania trebuie sa stie ca, depistata la timp, aceasta boala este vindecabila în proporţie de 94%. Grija fata de sanatatea noastra este responsabilitatea pe care fiecare o are fata de cei dragi. Promite-ti tie si celor dragi ca vei merge sa afli ca esti bine! O promisiune poate invinge ignoranta si prejudecatile”, declara Andreea Marin Banica – Ambasadoare AVON România, Campania pentru Sanatatea Sanilor.

Cea mai noua lansare in colectia de produse cu fundita Roz este Oita de plus, o jucarie dragalasa si un cadou pentru un copil, dar si pentru sanatatea unei femei. Acest produs poate fi comandat din Brosura 7 si costa 25 de lei.

Foto: Hepta.ro si Avon

PUBLISHED ON 12.04.2012

more in Newsroom