EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

INSPIRATIE

LOEWE & Jonathan Anderson, 11...

Zilele trecute, Jonathan Anderson si-a anuntat plecarea de la LOEWE, casa…

WE LIKE

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Campania Avon pentru Sanatatea Sanilor implineste 10 ani

Campania Avon pentru Sanatatea Sanilor implineste 10 ani

Avon sarbatoreste 10 ani de la initierea 'Campaniei pentru Sanatatea Sanilor' in Romania. Reprezentantii companiei considera ca sunt 10 ani de fundite Roz si de promisiuni respectate. Cu banii obtinuti din vanzarea produselor cu fundite Roz, au fost dotate cu echipamente de ultima generatie centrele oncologice din Bucuresti, Iasi, Cluj, Timisoara si Craiova. Valoarea totala a donatiilor depaseste 2 milioane de dolari.

In Romania, 8 din 10 femei risca sa fie diagnosticate cu cancer la san. Ca femeie si mama refuz sa stau cu mainile incrucisate. Cele peste 8 milioane de femei din Romania trebuie sa stie ca, depistata la timp, aceasta boala este vindecabila în proporţie de 94%. Grija fata de sanatatea noastra este responsabilitatea pe care fiecare o are fata de cei dragi. Promite-ti tie si celor dragi ca vei merge sa afli ca esti bine! O promisiune poate invinge ignoranta si prejudecatile”, declara Andreea Marin Banica – Ambasadoare AVON România, Campania pentru Sanatatea Sanilor.

Cea mai noua lansare in colectia de produse cu fundita Roz este Oita de plus, o jucarie dragalasa si un cadou pentru un copil, dar si pentru sanatatea unei femei. Acest produs poate fi comandat din Brosura 7 si costa 25 de lei.

Foto: Hepta.ro si Avon

PUBLISHED ON 12.04.2012

more in Newsroom