HOT TREND

Imbracamintea matlasata. Cat de cool...

Imbracamintea matlasata este nelipsita de pe scena tendintelor pentru sezonul rece,…

AMINTIRI

Orasul ca scena pentru arta

Cand orasul devine scena pentru arta, atmosfera obisnuita a strazilor si…

CATWALK

#LoveBringsLove

45 de case de moda si designerii lor au adus un…

EDITOR'S CHOICE

Inele ca mici sculpturi purtabile

Care este piesa ta de bijuterie preferata? E o intrebare pe…

INSPIRATIE

Tres Chic

Cand m-am uitat peste tinutele participantelor la Saptamana Modei de la…

WE LIKE

Videoclipuri cu coregrafii care te...

Pot sa ma inveselesc sau, dimpotriva, sa ma balacesc in butoiul…

INSPIRATIE

Filme si tinute de vazut....

Pentru mine, din ipostaza de redactor la Petocuri.ro, marile festivaluri de…

Hot Trend

Cum mai arata relatia noastra cu machiajul

Distantarea sociala a provocat, vrand-nevrand, si o distantare intre noi si lumea machiajului. Multe activitati pentru care ne aranjam in functie de stilul nostru inainte de a iesi din casa au disparut o perioada buna, iar, cand situatia a revenit cat de cat la ritmul pe care il aveam inainte de pandemie, unele dintre noi am reluat relatia obisnuita pe care o aveam cu machiajul, altele, cum e si cazul meu, nu chiar. Stii exercitiile alea in care iti imaginezi ce ai alege daca ar trebui sa pastrezi trei obiecte din viata ta, fie ca mergi pe o insula pustie, fie ca nu. Ei bine, daca m-ar fi intrebat cineva asta in legatura cu trusa mea de machiaj (destul de minimalista de altfel), pana in luna martie a anului trecut, as fi raspuns ca pot renunta la orice altceva, atata timp cat nu e vorba despre anticearcan, eyeliner si mascara. Consideram ca m-as putea descurca bine-mersi cu aceste trei produse. Eyelinerul era o emblema a machiajului meu. Ani de zile, am trasat atatea linii alungite pe pleoapele superioare, incat am ajuns sa am impresia ca le-as putea face si fara ajutorul oglinzii. Cand m-am trezit, la un moment dat, in situatia de a incerca asta, a devenit cat se poate de clar ca nu, nu pot de fapt. Dupa luna martie a anului trecut, am descoperit ca, totusi, pot si fara ey...

Inapoi Inainte
Campania Avon pentru Sanatatea Sanilor implineste 10 ani

Campania Avon pentru Sanatatea Sanilor implineste 10 ani

Avon sarbatoreste 10 ani de la initierea 'Campaniei pentru Sanatatea Sanilor' in Romania. Reprezentantii companiei considera ca sunt 10 ani de fundite Roz si de promisiuni respectate. Cu banii obtinuti din vanzarea produselor cu fundite Roz, au fost dotate cu echipamente de ultima generatie centrele oncologice din Bucuresti, Iasi, Cluj, Timisoara si Craiova. Valoarea totala a donatiilor depaseste 2 milioane de dolari.

In Romania, 8 din 10 femei risca sa fie diagnosticate cu cancer la san. Ca femeie si mama refuz sa stau cu mainile incrucisate. Cele peste 8 milioane de femei din Romania trebuie sa stie ca, depistata la timp, aceasta boala este vindecabila în proporţie de 94%. Grija fata de sanatatea noastra este responsabilitatea pe care fiecare o are fata de cei dragi. Promite-ti tie si celor dragi ca vei merge sa afli ca esti bine! O promisiune poate invinge ignoranta si prejudecatile”, declara Andreea Marin Banica – Ambasadoare AVON România, Campania pentru Sanatatea Sanilor.

Cea mai noua lansare in colectia de produse cu fundita Roz este Oita de plus, o jucarie dragalasa si un cadou pentru un copil, dar si pentru sanatatea unei femei. Acest produs poate fi comandat din Brosura 7 si costa 25 de lei.

Foto: Hepta.ro si Avon

PUBLISHED ON 12.04.2012

more in Newsroom