AMINTIRI

Orasul ca scena pentru arta

Cand orasul devine scena pentru arta, atmosfera obisnuita a strazilor si…

CATWALK

#LoveBringsLove

45 de case de moda si designerii lor au adus un…

EDITOR'S CHOICE

Inele ca mici sculpturi purtabile

Care este piesa ta de bijuterie preferata? E o intrebare pe…

INSPIRATIE

Tres Chic

Cand m-am uitat peste tinutele participantelor la Saptamana Modei de la…

WE LIKE

Videoclipuri cu coregrafii care te...

Pot sa ma inveselesc sau, dimpotriva, sa ma balacesc in butoiul…

INSPIRATIE

Filme si tinute de vazut....

Pentru mine, din ipostaza de redactor la Petocuri.ro, marile festivaluri de…

RED CARPET

Met Gala 2021. Cod vestimentar:...

Dupa o pauza de un an, Met Gala a revenit ieri…

Hot Trend

Cum mai arata relatia noastra cu machiajul

Distantarea sociala a provocat, vrand-nevrand, si o distantare intre noi si lumea machiajului. Multe activitati pentru care ne aranjam in functie de stilul nostru inainte de a iesi din casa au disparut o perioada buna, iar, cand situatia a revenit cat de cat la ritmul pe care il aveam inainte de pandemie, unele dintre noi am reluat relatia obisnuita pe care o aveam cu machiajul, altele, cum e si cazul meu, nu chiar. Stii exercitiile alea in care iti imaginezi ce ai alege daca ar trebui sa pastrezi trei obiecte din viata ta, fie ca mergi pe o insula pustie, fie ca nu. Ei bine, daca m-ar fi intrebat cineva asta in legatura cu trusa mea de machiaj (destul de minimalista de altfel), pana in luna martie a anului trecut, as fi raspuns ca pot renunta la orice altceva, atata timp cat nu e vorba despre anticearcan, eyeliner si mascara. Consideram ca m-as putea descurca bine-mersi cu aceste trei produse. Eyelinerul era o emblema a machiajului meu. Ani de zile, am trasat atatea linii alungite pe pleoapele superioare, incat am ajuns sa am impresia ca le-as putea face si fara ajutorul oglinzii. Cand m-am trezit, la un moment dat, in situatia de a incerca asta, a devenit cat se poate de clar ca nu, nu pot de fapt. Dupa luna martie a anului trecut, am descoperit ca, totusi, pot si fara ey...

Inapoi Inainte

Call for Entries. #VforVintage21 are juriu international.

Giovanni Ottonello (Istituto Europeo di Design), Myra Postolache (The Secret Code of Fashion) si Laura Calin (V for VINTAGE) formeaza juriul international care va analiza aplicatiile designerilor la targul V for VINTAGE din aceasta toamna. Cea de-a 21-a editie este gazduita, pe 10 si 11 noiembrie, la Hanul Gabroveni de pe strada Lipscani 84-90, Bucuresti.

Call for Entries pentru designeri si colectionari este deschis pana pe 7 octombrie 2018.

“Selectia participantilor la V for VINTAGE este un demers esential pentru a pastra si a creste permanent calitatea designului din colectiile ce pot fi gasite in cele doua zile de targ. La fiecare editie invitam in juriu persoane cu experienta si expertiza in domeniu, a caror opinie garanteaza publicului nostru selectia unui design autentic. Colectiile capsula prezentate in premiera la targ de fiecare designer admis la V for VINTAGE sunt analizate atent de juriu in faza inscrierilor. Anul acesta ii avem alaturi de noi pe Giovanni Ottonello – IED art director– Istituto Europeo di Design, Myra Postolache – founder of The Secret Code of Fashion si contributor Vogue Italia,” povesteste Laura Calin, fondator V for VINTAGE.

Inscrierea pentru sectiunile design vestimentar, bijuterie si accesorii se face pe baza unui portofoliu, prin completarea formularului de inscriere de pe site: vforvintage.ro. Criteriile de selectie urmarite de jurati sunt: calitatea designului si a executiei, coerenta colectiei, interpretarea temei V for VINTAGE 21 si viziunea artistica.

Premii pentru cei mai creativi designeri

V for VINTAGE ofera designerilor participanti sansa sa intre in contact cu publicatiile de moda si lifestyle din Romania. Premiile oferite la  V for VINTAGE 21 sunt:

BEST DESIGNER by Elle – premiu oferit de revista Elle Romania
BEST YOUNG DESIGNER by Glamour – premiu oferit de revista Glamour
BEST BRAND by Unica – premiu oferit de revista Unica designerului care a reusit sa construiasca un brand coerent, consistent si care a dovedit ca intelege importanta strategiei de marketing si a comunicarii in moda.
PREMIUL de Popularitate – este votat de catre vizitatorii targului si oferit celui mai popular designer la V for VINTAGE 21 – What’s your favorite?

Foto si info via V for Vintage

 

PUBLISHED ON 13.09.2018

more in Newsroom