STREET STYLE

Moda strazii. 25 de tinute...

“These streets will make you feel brand new Big lights will…

RED CARPET

Top 10 tinute de la...

Cea de-a 70-a editie a Premiilor Emmy si-a desemnat ieri castigatorii…

Machiaje in tendinte. Toamna-iarna 2018.

Vara este anotimpul meu preferat, iar acum pasesc in fiecare zi…

Prima colectie H&M Conscious Exclusive...

A opta colectie H&M Conscious Exclusive vine mai repede decat ne-am…

INSPIRATIE

5 costume cu pantaloni, purtate...

Turneul de promovare a filmului “A Simple Favor” o readuce pe…

ART & DESIGN

Frescele moderne ale lui Ali...

Transparenta straturilor de acuarela care compun portretele monocromatice ale lui Ali…

NEWS

Fotografiile lui Viviane Sassen pentru...

Fotografa olandeza Viviane Sassen semneaza campania de promovare a colectiei COS…

Art & Design

Frescele moderne ale lui Ali Cavanaugh

Transparenta straturilor de acuarela care compun portretele monocromatice ale lui Ali Cavanaugh m-a dus cu gandul la voaluri fine de matase, suprapuse astfel incat sa creeze forme si tonalitati din ce in ce mai intense ale aceleiasi culori. Alte lucrari ce-i poarta semnatura mi-au parut ca stabilesc un echilibru intre control si hazard, ca si cum, dupa ce le-a terminat, artista a picurat apa peste unele parti si a lasat-o sa remodeleze singura tusele de culoare. Doar ca nimic nu este intamplator in lucrarile ei. Cand ii privesti compozitiile detaliate, ca niste fotografii, devine cat se poate de clar faptul ca fiecare element este gandit si controlat cu precizie. Si mai este lumina din lucrarile ei, un alt element emblematic care m-a captivat. Imprint Listening in Silence Sunglasses Ali Cavanaugh si-a dezvoltat tehnica in ani de experienta. Pentru ca lucrarile ei nu sunt nici picturi clasice in acuarela si nici fresce obisnuite, artista a ales sa le defineasca drept fresce moderne. Acestea sunt realizate, printr-un proces migalos ce poate dura doua saptamani, pe un suport acoperit cu strat de caolin. Intr-un interviu publicat de Chris Hallbeck pe Youtube, artista americana povesteste ca pielea personajelor ei este compusa chiar si din 50 de straturi de culoare si ca...

Inapoi Inainte

Call for Entries. #VforVintage21 are juriu international.

Giovanni Ottonello (Istituto Europeo di Design), Myra Postolache (The Secret Code of Fashion) si Laura Calin (V for VINTAGE) formeaza juriul international care va analiza aplicatiile designerilor la targul V for VINTAGE din aceasta toamna. Cea de-a 21-a editie este gazduita, pe 10 si 11 noiembrie, la Hanul Gabroveni de pe strada Lipscani 84-90, Bucuresti.

Call for Entries pentru designeri si colectionari este deschis pana pe 7 octombrie 2018.

“Selectia participantilor la V for VINTAGE este un demers esential pentru a pastra si a creste permanent calitatea designului din colectiile ce pot fi gasite in cele doua zile de targ. La fiecare editie invitam in juriu persoane cu experienta si expertiza in domeniu, a caror opinie garanteaza publicului nostru selectia unui design autentic. Colectiile capsula prezentate in premiera la targ de fiecare designer admis la V for VINTAGE sunt analizate atent de juriu in faza inscrierilor. Anul acesta ii avem alaturi de noi pe Giovanni Ottonello – IED art director– Istituto Europeo di Design, Myra Postolache – founder of The Secret Code of Fashion si contributor Vogue Italia,” povesteste Laura Calin, fondator V for VINTAGE.

Inscrierea pentru sectiunile design vestimentar, bijuterie si accesorii se face pe baza unui portofoliu, prin completarea formularului de inscriere de pe site: vforvintage.ro. Criteriile de selectie urmarite de jurati sunt: calitatea designului si a executiei, coerenta colectiei, interpretarea temei V for VINTAGE 21 si viziunea artistica.

Premii pentru cei mai creativi designeri

V for VINTAGE ofera designerilor participanti sansa sa intre in contact cu publicatiile de moda si lifestyle din Romania. Premiile oferite la  V for VINTAGE 21 sunt:

BEST DESIGNER by Elle – premiu oferit de revista Elle Romania
BEST YOUNG DESIGNER by Glamour – premiu oferit de revista Glamour
BEST BRAND by Unica – premiu oferit de revista Unica designerului care a reusit sa construiasca un brand coerent, consistent si care a dovedit ca intelege importanta strategiei de marketing si a comunicarii in moda.
PREMIUL de Popularitate – este votat de catre vizitatorii targului si oferit celui mai popular designer la V for VINTAGE 21 – What’s your favorite?

Foto si info via V for Vintage

 

PUBLISHED ON 13.09.2018 TAGS:

more in Newsroom