EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte

Call for Entries. #VforVintage21 are juriu international.

Giovanni Ottonello (Istituto Europeo di Design), Myra Postolache (The Secret Code of Fashion) si Laura Calin (V for VINTAGE) formeaza juriul international care va analiza aplicatiile designerilor la targul V for VINTAGE din aceasta toamna. Cea de-a 21-a editie este gazduita, pe 10 si 11 noiembrie, la Hanul Gabroveni de pe strada Lipscani 84-90, Bucuresti.

Call for Entries pentru designeri si colectionari este deschis pana pe 7 octombrie 2018.

“Selectia participantilor la V for VINTAGE este un demers esential pentru a pastra si a creste permanent calitatea designului din colectiile ce pot fi gasite in cele doua zile de targ. La fiecare editie invitam in juriu persoane cu experienta si expertiza in domeniu, a caror opinie garanteaza publicului nostru selectia unui design autentic. Colectiile capsula prezentate in premiera la targ de fiecare designer admis la V for VINTAGE sunt analizate atent de juriu in faza inscrierilor. Anul acesta ii avem alaturi de noi pe Giovanni Ottonello – IED art director– Istituto Europeo di Design, Myra Postolache – founder of The Secret Code of Fashion si contributor Vogue Italia,” povesteste Laura Calin, fondator V for VINTAGE.

Inscrierea pentru sectiunile design vestimentar, bijuterie si accesorii se face pe baza unui portofoliu, prin completarea formularului de inscriere de pe site: vforvintage.ro. Criteriile de selectie urmarite de jurati sunt: calitatea designului si a executiei, coerenta colectiei, interpretarea temei V for VINTAGE 21 si viziunea artistica.

Premii pentru cei mai creativi designeri

V for VINTAGE ofera designerilor participanti sansa sa intre in contact cu publicatiile de moda si lifestyle din Romania. Premiile oferite la  V for VINTAGE 21 sunt:

BEST DESIGNER by Elle – premiu oferit de revista Elle Romania
BEST YOUNG DESIGNER by Glamour – premiu oferit de revista Glamour
BEST BRAND by Unica – premiu oferit de revista Unica designerului care a reusit sa construiasca un brand coerent, consistent si care a dovedit ca intelege importanta strategiei de marketing si a comunicarii in moda.
PREMIUL de Popularitate – este votat de catre vizitatorii targului si oferit celui mai popular designer la V for VINTAGE 21 – What’s your favorite?

Foto si info via V for Vintage

 

PUBLISHED ON 13.09.2018

more in Newsroom