WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte

Call for Entries. #VforVintage21 are juriu international.

Giovanni Ottonello (Istituto Europeo di Design), Myra Postolache (The Secret Code of Fashion) si Laura Calin (V for VINTAGE) formeaza juriul international care va analiza aplicatiile designerilor la targul V for VINTAGE din aceasta toamna. Cea de-a 21-a editie este gazduita, pe 10 si 11 noiembrie, la Hanul Gabroveni de pe strada Lipscani 84-90, Bucuresti.

Call for Entries pentru designeri si colectionari este deschis pana pe 7 octombrie 2018.

“Selectia participantilor la V for VINTAGE este un demers esential pentru a pastra si a creste permanent calitatea designului din colectiile ce pot fi gasite in cele doua zile de targ. La fiecare editie invitam in juriu persoane cu experienta si expertiza in domeniu, a caror opinie garanteaza publicului nostru selectia unui design autentic. Colectiile capsula prezentate in premiera la targ de fiecare designer admis la V for VINTAGE sunt analizate atent de juriu in faza inscrierilor. Anul acesta ii avem alaturi de noi pe Giovanni Ottonello – IED art director– Istituto Europeo di Design, Myra Postolache – founder of The Secret Code of Fashion si contributor Vogue Italia,” povesteste Laura Calin, fondator V for VINTAGE.

Inscrierea pentru sectiunile design vestimentar, bijuterie si accesorii se face pe baza unui portofoliu, prin completarea formularului de inscriere de pe site: vforvintage.ro. Criteriile de selectie urmarite de jurati sunt: calitatea designului si a executiei, coerenta colectiei, interpretarea temei V for VINTAGE 21 si viziunea artistica.

Premii pentru cei mai creativi designeri

V for VINTAGE ofera designerilor participanti sansa sa intre in contact cu publicatiile de moda si lifestyle din Romania. Premiile oferite la  V for VINTAGE 21 sunt:

BEST DESIGNER by Elle – premiu oferit de revista Elle Romania
BEST YOUNG DESIGNER by Glamour – premiu oferit de revista Glamour
BEST BRAND by Unica – premiu oferit de revista Unica designerului care a reusit sa construiasca un brand coerent, consistent si care a dovedit ca intelege importanta strategiei de marketing si a comunicarii in moda.
PREMIUL de Popularitate – este votat de catre vizitatorii targului si oferit celui mai popular designer la V for VINTAGE 21 – What’s your favorite?

Foto si info via V for Vintage

 

PUBLISHED ON 13.09.2018

more in Newsroom