INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Brighi, Dana Paun si Irina – ambasadoarele Lee Cooper in Romania

Brighi, Dana Paun si Irina – ambasadoarele Lee Cooper in Romania

Lansarea colectiei de vara 2013 a insemnat pentru Lee Cooper si startul campaniei globale The Makers. Prin intermediul acesteia, brandul britanic desemneaza ca ambasadori persoane cu activitati deosebite, cu un stil de viata si cu o atitudine in armonie cu valorile Lee Cooper. Astfel, The Makers Romania in sezonul vara 2013 sunt: Brighi, artista de la Hahaha Production, Dana Paun, blogger de street style, actrita si designer, si Irina Caravana - selectata prin concurs.

Brigitta Balogh (Brighi)
Datorita lookului fresh, talentului si atitudinii ei dinamice, Lee Cooper a ales-o pe Brighi sa fie atat The Maker Romania cat si imaginea brandului in tara noastra – colaborarea aflandu-se deja la al 3-lea sezon. “Pentru mine, Lee Cooper e mai mult decat un brand de haine, e un stil de viata. Ma consider o persoana optimista si dinamica si ma bucur sa ma numar printre The Makers Romania”, a declarat ea.

Dana Paun
Dana Paun a inceput proiectul The Color Stalker pe cand lucra in domeniul financiar. Pe blogul ei de street style a adunat o multime de fotografii de la cele mai importante evenimente de moda, unele dintre ele fiind preluate de reviste precum Elle Romania si Elle China, dar si pe site-uri internationale dedicate modei.
Intre timp, Dana a renuntat la slujba pentru a se dedica pasiunilor sale: actoria, fotografia si designul vestimentar. Acum, ea are propriul brand de imbracaminte – A E R | W E A R – si joaca in piesa de teatru “E soare, ploua”.
Despre colaborarea cu Lee Cooper, Dana declara: “Ma simt onorata ca am fost aleasa. Pentru mine, Lee Cooper este definitia dinamismului si chiar asa ma vad si eu. Totul in jurul nostru este miscare si trebuie sa ne adaptam.”


Irina Caravana
Irina este studenta in ultimul an la Comunicare si Relatii Publice si viseaza la o cariera in PR si, de ce nu, politica. Irinei ii place sa cante, sa danseze, sa faca jogging, sa gateasca si sa zambeasca. Este pasionata de moda, si, desi nu este model profesionist, s-a descurcat de minune in fata camerei. “Am fost foarte fericita cand Lee Cooper m-a numit The Maker. Dar, in acelasi timp, speriata si entuziasmata referitor la ce o sa se intample in continuare: cum va fi sedinta foto, ce voi purta, ma voi descurca? In final, a fost o experienta unica, pe care sunt gata sa o repet”. a declarat ea.

Foto si info: Lee Cooper

PUBLISHED ON 07.06.2013

more in Newsroom