INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Brandul italian de lux Luisa Spagnoli, acum si in Romania

Brandul italian de lux Luisa Spagnoli, acum si in Romania

Brandul italian de lux Luisa Spagnoli a celebrat, pe 5 septembrie, deschiderea primului magazin in Romania. Situat in complexul comerical Baneasa Shopping City din Bucuresti, la etajul 1, magazinul gazduieste colectia pentru sezonul toamna-iarna, compusa din tinute vestimentare potrivite pentru diferite ocazii, alaturi de accesorii, precum genti, curele, palarii si bijuterii.

Povestea Luisa Spagnoli a inceput in 1928, in orasul italian Perugia, si poarta numele celei care a pus bazele companiei. Gasirea echilibrului intre cercetare, inovatie si traditie, cautarea de noi modele si experimentarea noilor tendinte sunt conceptele pe care se bazeaza filosofia acestui brand. Pe langa fondarea unui brand de succes, Luisa Spagnoli (1877-1935) este celebra si pentru introducerea firului de Angora in tricotaje, dar si pentru crearea celebrei marci de ciocolata Baci Perugina. Astazi, compania are o retea de 153 de magazine in Italia si reprezentante in orase mari din intreaga lume. Canada, Marea Britanie, Rusia, Cehia, Malta, Kazakhstan, Letonia si Ucraina sunt cateva dintre tarile in care a pasit brandul italian, iar de ieri Romania se numara printre ele.

„Ne bucuram ca, de astazi, iubitoarele de moda din Romania vor avea ocazia sa aleaga tinute din noua colectie toamna-iarna 2013-2014 semnata Luisa Spagnoli. Femeia Luisa Spagnoli se reinventeaza zilnic, avand convingerea ca hainele reprezinta pentru trup ceea ce educatia reprezinta pentru spirit. Astfel, in acest sezon, L.S. ne invita întrun univers feminin, suav, dar in acelasi timp indraznet si inteligent”, a declarat la inaugurare Dana Calcan, reprezentant Luisa Spagnoli in Romania.

In acest sezon, Luisa Spagnoli propune un stil neo-baroc cu tunici trapezoidale scurte, din damasc satinat, cu broderie de matase si culori intense, precum rosu purpuriu si verde petrol, rochii pe corp cu motive elaborate din jacard auriu, stole, mansoane si palarii, care pot fi transformate in cache-col confortabile. Omagiul adus folclorului rus este vizibil si in fustele din lana cu motive geometrice gen kilim, care amintesc de traditionalele papusi rusesti din lemn, matrioska.

Folclorul balcanic a fost sursa de inspiratie pentru fustele multicolore ample cu motive din casmir, pentru palariile cu boruri largi si pentru tricoturile cu aplicatii de pietre si margele, pentru jachetele din piele, cu tivuri perforate cu laser, sau pentru jachetele din piele intoarsa.

„Colectia toamna-iarna 20132014 Luisa Spagnoli ne face sa visam, punandu-ne la dispozitie alegeri romantice si evadari intr-un trecut de poveste. Vantul inghetat din est bate cu putere in aceasta noua colectie inspirata din traditiile Mamei Rusii si presarata cu influente balcanice, care transforma fiecare femeie intr-o eroina din alte vremuri, precum tumultuoasa Anna Karenina sau pasionala Lara din Doctor Zivago”, a declarat Madalina Manea, reprezentant Luisa Spagnoli în România.

Cele care iubesc stilul englezesc nu vor fi deloc dezamagite, gratie gamei variate de blazere, kilt-uri si pantaloni stil Amazon, cu motive scotiene, in carouri sau cu imprimeuri Printul de Wales, cardiganuri tricotate din lana, croite in stil sacou.

Foto si info: Luisa Spagnoli

PUBLISHED ON 06.09.2013

more in Newsroom