INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
BJØRG

BJØRG

Colierele din colectia Anatomic Heart sunt creatiile prin intermediul carora am cunoscut brandul BJØRG JEWELLERY. Ele reproduc forma inimii in pandantive din aur sau argint, incrustate, uneori, cu mici diamante. Mi-a placut cum exprima in limbajul designului contrastul dintre fragilitate si forta. Este un concept ce defineste, de altfel, si descrierile medicale ale inimii, cat si pe cele dezvoltate in jurul emotiilor. Creatiile au fost dragoste la prima vedere si mi-au declansat dorinta de descoperi mai multe despre acest brand care poarta numele fondatoarei lui.

bjorg mainAnatomic Heart Necklace

Conform site-ului oficial, Bjørg Nordli-Mathisen s-a nascut si a crescut in nordul Norvegiei. Chiar daca pe parcursul vietii, orase ca Paris, Milano, New Delhi, Oslo, New York sau, in prezent, Copenhaga, au devenit pentru ea “acasa”, locurile natale au lasat o amprenta puternica asupra esteticii ei vizuale. Natura surprinzatoare a zonei, cu veri in care soarele nu paraseste cerul si ierni in care acesta se incapataneaza sa nu mai apara, se regaseste in creatiile ei prin jocul captivant dintre lumina si intuneric si cel dintre detaliile perfect finisate si cele neslefuite. Argintul este cand stralucitor, cand placat cu ruteniu pentru a-i acorda diferite nuante de gri inchis. Apoi, metalele modelate cu precizie sunt incrustate cu pietre pretioase, ce au forme imperfecte – o imbinare de elemente care a devenit o emblema a creatiilor BJØRG.

Tara care a apropiat-o pe Bjørg Nordli-Mathisen de designul de bijuterie este insa India. In perioada petrecuta acolo, a aflat taine stravechi ale acestui mestesug. Cunostintele castigate au inspirat-o sa contureze propriul drum pe acest taram, iar, in 2004, si-a lansat prima colectie la Londra. Aprecierile nu s-au lasat mult asteptate, iar  BJØRG a devenit un brand din ce in ce mai cunoscut.  Creatiile care ii poarta semnatura se regasesc astazi in portofoliul exclusivist a diferite magazine high-end si boutique-uri din intreaga lume, precum si printre paginile unor reviste de moda celebre, precum Vogue, ID, Dazed and Confused sau Elle.

Daca ti-au captat si tie atentie, intra pe bjorgjewellery.com!

Foto: bjorgjewellery.com

PUBLISHED ON 12.01.2016

more in Fashion Etc