INSPIRATIE

Trucuri de machiaj folosite de...

Tutorialele make-up artistei Lisa Eldridge reprezinta unul dintre locurile de pe…

INSPIRATIE

Ateliere creative sau cum sa...

Practicarea unei activitati recreative, cu care rezonam, poate fi o modalitate…

ARTA & DESIGN

Back Side – Fashion from...

Expozitia Back Side – Fashion from Behind de la Paris aduce…

EDITOR'S CHOICE

Rochia midi pentru zile lungi...

Hainele confortabile imi definesc stilul inca dinainte de-a sti ca am…

ARTA & DESIGN

Roos Kalff aduce la lumina...

Roos Kalff realizeaza corpuri de iluminat si obiecte decorative din farfurioare,…

INSPIRATIE

Tinute couture in alb &...

Saptamana Modei Haute Couture de la Paris, dedicata colectiilor pentru sezonul…

INSPIRATIE

Effortless chic. Codul vestimentar al...

Daca vara ar avea un cod vestimentar, expresia effortless chic i…

Amintiri

Cum ne amintim azi tinuta de la banchet

Din una in alta, conversatia a ajuns pana la sfarsitul clasei a 8-a. Mai exact, la primul banchet din viata noastra si la tinutele purtate cu acea ocazie. Vorbeam cu o prietena pe messenger, iar replicile noastre au inceput sa curga in siraguri de cuvinte, incheiate cu emoji-uri zambitoare. Au trecut mai mult de 20 de ani de atunci, dar memoria noastra a pastrat vii anumite detalii. M-am intrebat daca asta e soarta inevitabila a tinutelor de la banchetele de absolvire: sa ne faca sa zambim peste ani de rezultatele exercitiilor noastre de styling, rezolvate cu mai multa sau mai putina stangacie. Dupa povestea mea, as spune ca da, dar cum suna alte povesti? Pentru o imagine mai ampla, am invitat cateva prietene sa-mi impartaseasca amintirile lor despre tinuta de la primul banchet sau de la cel care le inspira mai tare. … Start wearing purple Laura Ionescu, creative freelancer si cofondatoare Dume de mestecat Nu eram foarte entuziasmata de balul de absolvire pentru ca fusese un an greu. In plus, balul se intampla inainte de BAC, ceea ce mi se parea de parca ne fortam norocul. Eu eram printre enervantii aia care credeau ca-l vor pica, dupa care luau nota mare. Am stiut din prima cu ce o sa ma imbrac pentru ca sora-mea imi luase rochia cu trei ani inainte, facand afacer...

Inapoi Inainte
BEYONCE, noua imagine H&M

BEYONCE, noua imagine H&M

Superstarul Beyonce reprezinta imaginea campaniei globale H&M pentru colectia de vara. Artista va aparea, atat in reclamele tv cat si pe print, purtand tinute compuse din piesele celei mai recente colectii a brandului suedez.

Campania o prezinta pe Beyonce ca Mrs. Carter in H&M (Beyonce as Mrs. Carter in H&M) si dezvolta ideea ca femeile pot fi, in acelasi timp, puternice, vulnerabile, iubitoare, senzuale, distractive si seducatoare. Colectia va fi disponibila, incepand cu luna mai, in magazinele H&M din intreaga lume, precum si online.

“Mi-a placut intotdeauna faptul ca H&M se concentreaza pe a face moda distractiva si accesibila. Iubesc conceptul colaborarii noastre prin care am explorat diferite sentimente ale femeilor, reprezentate prin cele patru elemente: foc, apa, pamant si vant. Filmarile au avut loc pe o insula tropicala si am simtit ca si cum as fi facut un videoclip mai degraba decat o reclama”, povesteste Beyonce.

“Campania H&M pentru vara cu Beyonce este o adevara fantezie, cu stralucire, drama si cu o atmosfera de paradis. In timpul filmarilor, a fost minunat sa o vad pe Beyonce cum face totul sa para atat de simplu – o calitate care o transforma intr-o muza pentru femeile din intreaga lume. Campania reprezinta esenta Beyonce si totodata esenta H&M pentru aceasta vara”, declara Donald Schneider, Creative Director la H&M.

“In cadrul campaniei, Beyonce poarta piesele cheie ale colectiei care sunt necesare pentru o vara la soare. Printre ele se regasesc rochia bodycon, dar si o rochie vaporoasa de vara care se transforma intr-o piesa statement. Si bineinteles, ca nu lipsesc nici bikini, mai ales bikini cu franjuri. Ce face piesele cu atat mai speciale este faptul ca insasi Beyonce s-a implicat in designul lor. Astfel, colectia reprezinta intru totul stilul ei”, spune Ann-Sofie Johansson, Head of Design la H&M.

Imaginile campaniei au fost realizate in Nassau, Bahamas, de catre fotograful Inez van Lamsweerde si Vinoodh Matadin, iar reclama tv poarta semnatura regizorului Jonas Akerlund. Cea din urma va putea fi urmarita online tot la inceputul lunii mai si va dezvalui si o noua piesa a artistei: “Standing On The Sun”.

 

Foto: Inez van Lamsweerde si Vinoodh Matadin pentru H&M Hennes and Maurtiz / Info: H&M Hennes and Maurtiz

PUBLISHED ON 21.03.2013

more in Newsroom