EDITOR'S CHOICE

Ilustratii desenate de artiste, colorate...

Coloratul reprezinta o activitate des intalnita in rutina celor mici. Este,…

RED CARPET

10 dintre cele mai frumoase...

Am stiut care este tinuta favorita de pe covorul rosu de…

HOT TREND

Ce parere ai despre rochia...

Sunt deja ani buni de cand rasfoiesc fotografii de pe covorul…

TINUTA SAPTAMANII

Sofia Carson, intr-o rochie Giambattista...

Sofia Carson a purtat, pe covorul rosu de la UNICEF Snowflake…

INSPIRATIE

Palaria, o alegere sic si...

Asociez palaria cu sezonul estival. E perioada in care obisnuiesc sa…

RED CARPET

10 tinute sic & elegante....

Am ales 10 tinute dintre sutele pe care le-am vazut in…

INSPIRATIE

Bijuterii statement pentru toamna-iarna 2019

Cateodata e mai usor sa descrii ceva prin ceea ce nu…

Editor's Choice

Bulinele, cele mai vesele imprimeuri

Imi plac bulinele. Desi nu am in garderoba multe haine si accesorii care sa-mi sustina acum declaratia, cred ca ele sunt imprimeurile mele preferate. Daca ma gandesc putin, realizez ca portofelul meu ma sustine si mai stiu sigur inca o rochie care face asta. Am purtat-o de nenumarate ori in vara. Ah, si mai am si niste dresuri si sosete super-simpatice. Bulinele par un imprimeu vesel, ce reuseste sa acorde un aer jucaus unei piese, indiferent de designul ei. Ele imi atrag atentia ca un magnet. Mai mult decat atat, daca vad, intr-o mare de oameni, pe cineva care le-a integrat intr-o tinuta, sunt sanse mari ca acea alegere vestimentara sa-mi ramana in memorie. Nu am intalnit foarte des bulinele in colectiile toamna-iarna 2019, prezentate de designeri la evenimentele Saptamana Modei, altele sunt mai degraba imprimeurile care au dominat podiumul. Asta nu inseamna ca ele au lipsit. Le-am observat la Alberta Ferretti, Victoria Beckham, Shrimps (brandul cunoscut pentru piesele si accesoriile din blana artificiala), Marc Jacobs, Louis Vuitton sau Richard Quinn. Shrimps | Sursa foto: Hepta.ro Victoria Beckham | Sursa foto: Hepta.ro Alberta Ferretti | Sursa foto: Hepta.ro Shrimps | Sursa foto: Hepta.ro Richard Quinn | Sursa foto: Hepta.ro Louis Vuitton | Sursa foto...

Inapoi Inainte
BEYONCE, noua imagine H&M

BEYONCE, noua imagine H&M

Superstarul Beyonce reprezinta imaginea campaniei globale H&M pentru colectia de vara. Artista va aparea, atat in reclamele tv cat si pe print, purtand tinute compuse din piesele celei mai recente colectii a brandului suedez.

Campania o prezinta pe Beyonce ca Mrs. Carter in H&M (Beyonce as Mrs. Carter in H&M) si dezvolta ideea ca femeile pot fi, in acelasi timp, puternice, vulnerabile, iubitoare, senzuale, distractive si seducatoare. Colectia va fi disponibila, incepand cu luna mai, in magazinele H&M din intreaga lume, precum si online.

“Mi-a placut intotdeauna faptul ca H&M se concentreaza pe a face moda distractiva si accesibila. Iubesc conceptul colaborarii noastre prin care am explorat diferite sentimente ale femeilor, reprezentate prin cele patru elemente: foc, apa, pamant si vant. Filmarile au avut loc pe o insula tropicala si am simtit ca si cum as fi facut un videoclip mai degraba decat o reclama”, povesteste Beyonce.

“Campania H&M pentru vara cu Beyonce este o adevara fantezie, cu stralucire, drama si cu o atmosfera de paradis. In timpul filmarilor, a fost minunat sa o vad pe Beyonce cum face totul sa para atat de simplu – o calitate care o transforma intr-o muza pentru femeile din intreaga lume. Campania reprezinta esenta Beyonce si totodata esenta H&M pentru aceasta vara”, declara Donald Schneider, Creative Director la H&M.

“In cadrul campaniei, Beyonce poarta piesele cheie ale colectiei care sunt necesare pentru o vara la soare. Printre ele se regasesc rochia bodycon, dar si o rochie vaporoasa de vara care se transforma intr-o piesa statement. Si bineinteles, ca nu lipsesc nici bikini, mai ales bikini cu franjuri. Ce face piesele cu atat mai speciale este faptul ca insasi Beyonce s-a implicat in designul lor. Astfel, colectia reprezinta intru totul stilul ei”, spune Ann-Sofie Johansson, Head of Design la H&M.

Imaginile campaniei au fost realizate in Nassau, Bahamas, de catre fotograful Inez van Lamsweerde si Vinoodh Matadin, iar reclama tv poarta semnatura regizorului Jonas Akerlund. Cea din urma va putea fi urmarita online tot la inceputul lunii mai si va dezvalui si o noua piesa a artistei: “Standing On The Sun”.

 

Foto: Inez van Lamsweerde si Vinoodh Matadin pentru H&M Hennes and Maurtiz / Info: H&M Hennes and Maurtiz

PUBLISHED ON 21.03.2013

more in Newsroom