ARTA & DESIGN

Reinterpretari efemere ale clasicelor chioscuri...

Chioscurile de ziare reprezentau odata un prim popas al diminetilor din…

HOT TREND

Inspiratie in machiaj pentru primavara-vara...

Ochii conturati cu tus negru si buzele evidentiate cu ruj rosu…

STREET STYLE

Primavara denimului

As numi primavara anotimp al stilului. Temperaturile ei ingradesc cel mai…

INSPIRATIE

Dries Van Noten fara Dries...

Dries Van Noten se retrage de la conducerea casei de moda…

INTERVIU

Magia Zanelor de dupa usa...

Magia Zanelor incepe in fata unei usi fermecate, un loc in…

INSPIRATIE

Premiile Oscar 2024. Momente pe...

Cateva ganduri despre premii si discursuri, tinute de pe covorul rosu…

INSPIRATIE

Pat McGrath. Cand o make-up...

E surprinzator cand numele unui make-up artist rasuna la fel de…

Inspiratie

Umor si activism pe scena de stand-up comedy

Ali Wong, Taylor Tomlinson, Wanda Sykes si Hannah Gadsby m-au influentat sa privesc stand-up comedy-ul cu alti ochi… Nu de putine ori cu ei in lacrimi de ras, dar si cu vulnerabilitate, empatie si speranta pentru o lume mai buna. Interactiunea mea cu stand-up comedy-ul a inceput cu stangul. In urma cu multi ani, sa fie vreo 15, am mers la un show intr-un local din Bucuresti. Nu mai tin minte cine a urcat pe scena, dar stiu ca nu am rezonat cu genul de umor ascultat. Se poate ca experienta mea din acea seara sa nu fi fost reprezentativa pentru peisajul stand-up-ului, doar ca nu am simtit curiozitatea de a afla exact ce si cum. Lucrurile s-au schimbat relativ recent cand am intalnit abordari ce calibreaza umorul din experientele pe care viata ni le aduce in cale, fara a-l forta sa fie si unde nu e. Mai mult decat atat, temele de discutie incluse in show-uri, de la inegalitate de gen, la rasism, homofobie, sanatate mintala, maternitate, relatia cu familia sau relatiile de cuplu, creioneaza – uneori pe alocuri, alteori in intregime - o forma de stand-up comedy activist. Poate ti se intampla si tie, dupa un serial care iti place mult, sa nu mai ai un timp rabdarea necesara pentru a te aventura intr-o noua poveste. In urma cu niste luni bune, ma aflam tocmai intr-o astfel ...

Inapoi Inainte
BEYONCE, noua imagine H&M

BEYONCE, noua imagine H&M

Superstarul Beyonce reprezinta imaginea campaniei globale H&M pentru colectia de vara. Artista va aparea, atat in reclamele tv cat si pe print, purtand tinute compuse din piesele celei mai recente colectii a brandului suedez.

Campania o prezinta pe Beyonce ca Mrs. Carter in H&M (Beyonce as Mrs. Carter in H&M) si dezvolta ideea ca femeile pot fi, in acelasi timp, puternice, vulnerabile, iubitoare, senzuale, distractive si seducatoare. Colectia va fi disponibila, incepand cu luna mai, in magazinele H&M din intreaga lume, precum si online.

“Mi-a placut intotdeauna faptul ca H&M se concentreaza pe a face moda distractiva si accesibila. Iubesc conceptul colaborarii noastre prin care am explorat diferite sentimente ale femeilor, reprezentate prin cele patru elemente: foc, apa, pamant si vant. Filmarile au avut loc pe o insula tropicala si am simtit ca si cum as fi facut un videoclip mai degraba decat o reclama”, povesteste Beyonce.

“Campania H&M pentru vara cu Beyonce este o adevara fantezie, cu stralucire, drama si cu o atmosfera de paradis. In timpul filmarilor, a fost minunat sa o vad pe Beyonce cum face totul sa para atat de simplu – o calitate care o transforma intr-o muza pentru femeile din intreaga lume. Campania reprezinta esenta Beyonce si totodata esenta H&M pentru aceasta vara”, declara Donald Schneider, Creative Director la H&M.

“In cadrul campaniei, Beyonce poarta piesele cheie ale colectiei care sunt necesare pentru o vara la soare. Printre ele se regasesc rochia bodycon, dar si o rochie vaporoasa de vara care se transforma intr-o piesa statement. Si bineinteles, ca nu lipsesc nici bikini, mai ales bikini cu franjuri. Ce face piesele cu atat mai speciale este faptul ca insasi Beyonce s-a implicat in designul lor. Astfel, colectia reprezinta intru totul stilul ei”, spune Ann-Sofie Johansson, Head of Design la H&M.

Imaginile campaniei au fost realizate in Nassau, Bahamas, de catre fotograful Inez van Lamsweerde si Vinoodh Matadin, iar reclama tv poarta semnatura regizorului Jonas Akerlund. Cea din urma va putea fi urmarita online tot la inceputul lunii mai si va dezvalui si o noua piesa a artistei: “Standing On The Sun”.

 

Foto: Inez van Lamsweerde si Vinoodh Matadin pentru H&M Hennes and Maurtiz / Info: H&M Hennes and Maurtiz

PUBLISHED ON 21.03.2013

more in Newsroom