NEWS

Giambattista Valli, noul designer care...

Ann-Sofie Johansson, H.E.R., Kendall Jenner, Giambattista Valli, Chiara Ferragni, Bianca Brandolini d’Adda, Chris…

INSPIRATIE

5 trenduri in coafura pentru...

Ce coafuri se poarta in sezonul primavara-vara 2019? Daca ti-ai pus…

RED CARPET

Elle Fanning @ Deschiderea Festivalului...

Elle Fanning si-a facut aparitia la ceremonia de deschidere a Festivalului…

HOT TREND

Ce accesorii pentru par sunt...

Accesoriile pentru par reprezinta o modalitate la indemana de a schimba…

RED CARPET

Tinute spectaculoase de la Met...

Camp: Notes on Fashion este expozitia conceputa, pentru aceasta primavara, de…

TRIED & TESTED

3 produse incluse recent in...

Cand povestesc prietenelor despre anumite produse de ingrijire a tenului pe…

ARTA & DESIGN

CONIFERA, o instalatie printata 3D...

CONIFERA este o instalatie de mari dimensiuni, printata 3D din lemn…

Arta & Design

7 proiecte de design de la RDW 2019

Expozitia centrala din cadrul celei de-a saptea editii Romanian Design Week (RDW) este gazduita, pana pe 26 mai 2019, in cladirea BCR din Piata Universitatii. Echipa The Institute duce mai departe traditia de a prezenta unele dintre cele mai bune lucrari de design si arhitectura din ultimul an, intr-un spatiu din Bucuresti diferit de cele in care au avut loc expozitiile centrale anterioare. Cu aceasta ocazie, am trecut pentru prima oara pragul cladirii BCR, monument istoric care dateaza din 1906. In weekend, am vizitat expozitia, incapere cu incapere. Am vazut proiecte recente, semnate de designeri a caror activitate o urmaresc deja, proiecte care imi erau cunoscute si proiecte realizate de designeri despre care am aflat abia acum. Dintre toate (si nu sunt putine), am ales cateva care s-au pastrat cu mai multa claritate atat in mintea mea, cat si in aparatul foto. Lana & Beton participa la RDW 2019 cu colectia GEM. Este vorba despre cele patru lampi din imaginea de mai sus, care au abajururi din lana. Formele lor simpatice si culorile intense sunt inspirate de fructele de padure. Ulterior, cand am citit mai multe despre proiect pe site-ul The Institute, am aflat un detaliu care mi-a scapat cand am vizitat expozitia. Lampile nu au imprumutat doar elementele viz...

Inapoi Inainte
BEYONCE, noua imagine H&M

BEYONCE, noua imagine H&M

Superstarul Beyonce reprezinta imaginea campaniei globale H&M pentru colectia de vara. Artista va aparea, atat in reclamele tv cat si pe print, purtand tinute compuse din piesele celei mai recente colectii a brandului suedez.

Campania o prezinta pe Beyonce ca Mrs. Carter in H&M (Beyonce as Mrs. Carter in H&M) si dezvolta ideea ca femeile pot fi, in acelasi timp, puternice, vulnerabile, iubitoare, senzuale, distractive si seducatoare. Colectia va fi disponibila, incepand cu luna mai, in magazinele H&M din intreaga lume, precum si online.

“Mi-a placut intotdeauna faptul ca H&M se concentreaza pe a face moda distractiva si accesibila. Iubesc conceptul colaborarii noastre prin care am explorat diferite sentimente ale femeilor, reprezentate prin cele patru elemente: foc, apa, pamant si vant. Filmarile au avut loc pe o insula tropicala si am simtit ca si cum as fi facut un videoclip mai degraba decat o reclama”, povesteste Beyonce.

“Campania H&M pentru vara cu Beyonce este o adevara fantezie, cu stralucire, drama si cu o atmosfera de paradis. In timpul filmarilor, a fost minunat sa o vad pe Beyonce cum face totul sa para atat de simplu – o calitate care o transforma intr-o muza pentru femeile din intreaga lume. Campania reprezinta esenta Beyonce si totodata esenta H&M pentru aceasta vara”, declara Donald Schneider, Creative Director la H&M.

“In cadrul campaniei, Beyonce poarta piesele cheie ale colectiei care sunt necesare pentru o vara la soare. Printre ele se regasesc rochia bodycon, dar si o rochie vaporoasa de vara care se transforma intr-o piesa statement. Si bineinteles, ca nu lipsesc nici bikini, mai ales bikini cu franjuri. Ce face piesele cu atat mai speciale este faptul ca insasi Beyonce s-a implicat in designul lor. Astfel, colectia reprezinta intru totul stilul ei”, spune Ann-Sofie Johansson, Head of Design la H&M.

Imaginile campaniei au fost realizate in Nassau, Bahamas, de catre fotograful Inez van Lamsweerde si Vinoodh Matadin, iar reclama tv poarta semnatura regizorului Jonas Akerlund. Cea din urma va putea fi urmarita online tot la inceputul lunii mai si va dezvalui si o noua piesa a artistei: “Standing On The Sun”.

 

Foto: Inez van Lamsweerde si Vinoodh Matadin pentru H&M Hennes and Maurtiz / Info: H&M Hennes and Maurtiz

PUBLISHED ON 21.03.2013

more in Newsroom