WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte

Beauty News. Septembrie 2016.

Toamna aduce o multime de noutati in domeniul beauty, iata cinci dintre cele care ne-au captat atentia!

I didn’t wake up like this. I have my AVON ADVANCE TECHNIQUES.:)

beauty-news-septembrie-4

Potrivite tuturor tipurilor de par, produsele Advance Techniques sunt concepute pentru a adresa toate problemele parului: pentru  volum uimitor, gama mov, imbogatita cu colagen; pentru stralucire in fiecare zi, gama verde, cu tehnologia multi shine; pentru a proteja culoarea parului, gama roz, cu tehnologia color protect; pentru stralucire, gama rosie, pe baza de cheratina, pentru hidratare, gama albastra, imbogatita cu ulei de argan. Oricare dintre aceste game este completata de cele trei serumuri:  Dry Ends Serum, cu provitamina B5 si Tehnologia Multishine, pentru parul uscat si varfuri despicate, Nourishing Hair Serum, cu ulei de argan, care asigura rezistenta si sanatatea parului deteriorat si fragil, iar Frizz Control Hair Serum, cu proteine de matase, pentru parul uscat si rebel, care netezeste si calmeaza firele rebele.
Toate produsele sunt disponibile pe avon.ro incepand cu 29 septembrie. Noi am testat deja cateva dintre ele. Preferatul: balsamul care nu necesita clatire din gama Shine.

WHAT A SPICE!

beauty-news-septembrie-2

Inglot isi propune sa condimenteze toamna cu o colectie de make-up in nuante intense de maro-ciocolatiu si rosu. What a spice! cuprinde farduri de pleoape si rujuri cu texturi mate, cu care sa obtii lookuri indraznete. Daca alegi sa-ti evidentiezi frumusetea ochilor prin intermediul unor culori bogate, completeaza-ti machiajul cu rujuri nude. In cazul in care iti doresti ca buzele sa fie in centrul atentiei, obtine un look echilibrat alegand farduri neutre pentru machiajul ochilor.

beauty-news-septembrie-6

RED IN THE CITY

beauty-news-septembrie-3

Rujul rosu este un clasic. Indiferent de sezonul despre care vorbim, el se regaseste printre tendintele in machiaj. Pe catwalk-ul de prezentare a colectiilor toamna-iarna 2016/17, modelele l-au purtat adesea in combinatie cu un machiaj al tenului si al ochilor cat se poate de natural. Pentru un plus de inspiratie, Bourjois lanseaza gama Red in the City in editie limitata. Aceasta adauga cate 4 noi nuante de rosu intens atat colectiei cu textura mata Rouge Edition Velvet, cat si colectiei semi-mate Rouge Edition 12 Heures.
Rouge Edition Velvet – 6,7 ml, pret recomandat: 64,5 lei;
Rouge Edition 12 heures – 3.5g, pret recomandat: 59,6 lei.

CHLOE FLEUR DE PARFUM

beauty-news-septembrie-1

Creat de maestrii parfumieri Michael Almairac si Mylene Alran, Chloe Fleur de Parfum cuprinde un buchet floral generos. Nota fundamentala vine din inima trandafirilor, care dezvaluie, in mod surprinzator, un miros fin de zmeura. Inima florilor de verbena adauga aromei de trandafir o dimensiune fresh si luminoasa. Nu lipsesc din buchet nici florile de cires care se imbina armonios cu notele de migdale. Creata in acorduri dulci, aroma ofera un finisaj unic parfumului care se simte pe piele ca o atingere matasoasa.

Acesta este disponibil din septembrie in reteaua magazinelor Douglas  si din octombrie in restul pietei. Fleur de parfum 30 ml, pret recomandat: 247 lei; Fleur de parfum 50 ml, pret de raft recomandat: 341 lei; Fleur de parfum 75 ml, pret de raft recomandat: 435 lei.

SCANDALEYES RELOADED

beauty-news-septembrie

Mascara de la Rimmel se regaseste printre produsele noastre de make-up favorite. In aceasta luna, Scandaleyes Reloaded largeste portofoliul brandului cu o formula care promite rezistenta la umiditate, transpiratie sau transfer, indiferent de cat de eclectic este programul zilei tale. O alta calitate a ei este faptul ca poate fi indepartata foarte usor chiar si cu apa calda.

Pret recomandat 29,9 lei

PUBLISHED ON 23.09.2016

more in Newsroom