FEMEI CARE NE INSPIRA

Madeleine x Noemi. Inelele de...

Madalina Tudor Radulea, fondatoarea si designerul brandului de bijuterie Madeleine, si…

EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte

Beauty News. Septembrie 2016.

Toamna aduce o multime de noutati in domeniul beauty, iata cinci dintre cele care ne-au captat atentia!

I didn’t wake up like this. I have my AVON ADVANCE TECHNIQUES.:)

beauty-news-septembrie-4

Potrivite tuturor tipurilor de par, produsele Advance Techniques sunt concepute pentru a adresa toate problemele parului: pentru  volum uimitor, gama mov, imbogatita cu colagen; pentru stralucire in fiecare zi, gama verde, cu tehnologia multi shine; pentru a proteja culoarea parului, gama roz, cu tehnologia color protect; pentru stralucire, gama rosie, pe baza de cheratina, pentru hidratare, gama albastra, imbogatita cu ulei de argan. Oricare dintre aceste game este completata de cele trei serumuri:  Dry Ends Serum, cu provitamina B5 si Tehnologia Multishine, pentru parul uscat si varfuri despicate, Nourishing Hair Serum, cu ulei de argan, care asigura rezistenta si sanatatea parului deteriorat si fragil, iar Frizz Control Hair Serum, cu proteine de matase, pentru parul uscat si rebel, care netezeste si calmeaza firele rebele.
Toate produsele sunt disponibile pe avon.ro incepand cu 29 septembrie. Noi am testat deja cateva dintre ele. Preferatul: balsamul care nu necesita clatire din gama Shine.

WHAT A SPICE!

beauty-news-septembrie-2

Inglot isi propune sa condimenteze toamna cu o colectie de make-up in nuante intense de maro-ciocolatiu si rosu. What a spice! cuprinde farduri de pleoape si rujuri cu texturi mate, cu care sa obtii lookuri indraznete. Daca alegi sa-ti evidentiezi frumusetea ochilor prin intermediul unor culori bogate, completeaza-ti machiajul cu rujuri nude. In cazul in care iti doresti ca buzele sa fie in centrul atentiei, obtine un look echilibrat alegand farduri neutre pentru machiajul ochilor.

beauty-news-septembrie-6

RED IN THE CITY

beauty-news-septembrie-3

Rujul rosu este un clasic. Indiferent de sezonul despre care vorbim, el se regaseste printre tendintele in machiaj. Pe catwalk-ul de prezentare a colectiilor toamna-iarna 2016/17, modelele l-au purtat adesea in combinatie cu un machiaj al tenului si al ochilor cat se poate de natural. Pentru un plus de inspiratie, Bourjois lanseaza gama Red in the City in editie limitata. Aceasta adauga cate 4 noi nuante de rosu intens atat colectiei cu textura mata Rouge Edition Velvet, cat si colectiei semi-mate Rouge Edition 12 Heures.
Rouge Edition Velvet – 6,7 ml, pret recomandat: 64,5 lei;
Rouge Edition 12 heures – 3.5g, pret recomandat: 59,6 lei.

CHLOE FLEUR DE PARFUM

beauty-news-septembrie-1

Creat de maestrii parfumieri Michael Almairac si Mylene Alran, Chloe Fleur de Parfum cuprinde un buchet floral generos. Nota fundamentala vine din inima trandafirilor, care dezvaluie, in mod surprinzator, un miros fin de zmeura. Inima florilor de verbena adauga aromei de trandafir o dimensiune fresh si luminoasa. Nu lipsesc din buchet nici florile de cires care se imbina armonios cu notele de migdale. Creata in acorduri dulci, aroma ofera un finisaj unic parfumului care se simte pe piele ca o atingere matasoasa.

Acesta este disponibil din septembrie in reteaua magazinelor Douglas  si din octombrie in restul pietei. Fleur de parfum 30 ml, pret recomandat: 247 lei; Fleur de parfum 50 ml, pret de raft recomandat: 341 lei; Fleur de parfum 75 ml, pret de raft recomandat: 435 lei.

SCANDALEYES RELOADED

beauty-news-septembrie

Mascara de la Rimmel se regaseste printre produsele noastre de make-up favorite. In aceasta luna, Scandaleyes Reloaded largeste portofoliul brandului cu o formula care promite rezistenta la umiditate, transpiratie sau transfer, indiferent de cat de eclectic este programul zilei tale. O alta calitate a ei este faptul ca poate fi indepartata foarte usor chiar si cu apa calda.

Pret recomandat 29,9 lei

PUBLISHED ON 23.09.2016

more in Newsroom