EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte

Beauty News. Ianuarie 2017.

2017 debuteaza in forta. Avon anunta lansarea a doua noi branduri de make-up, produsele britanice Dr. Organic pasesc in portofoliul farmaciilor Sensiblu, iar fondurile Healthy Mix de la Bourjois au de acum o formula imbunatatita cu un mix de vitamine. Acestea sunt cateva dintre noutatile lunii in industria frumusetii. Dar sa le luam pe rand!

mark. & AVON True

avon true mark branduri de machiaj

AVON isi largeste portofoliul cu doua noi branduri de make-up, complet diferite ca abordare. Daca produsele AVON True sunt dedicate lookurilor naturale, cele ale brandului mark., reprezentat de artista INNA, se transforma intr-o invitatie la experimente creative prin intermediul machiajului.

„Gama noastra de machiaj se innoieste cu doua branduri speciale, care definesc doua laturi diferite ale femeii AVON. Noi credem ca acestea formeaza un intreg pentru ca in orice femeie AVON se gaseste si o femeie True, si o femeie mark. Aceasta este in acelasi timp discreta si memorabila, puternica si suava, naturala si experimentala”, a declarat Stela Toderascu, Marketing Manager AVON Romania si Moldova.

Produsele celor doua noi branduri AVON vor fi disponibile din 2 martie pe www.avon.ro.

Dr. Organic

Dr Organic gama Moroccan Argan oil

dr-organic-gama-Pomegranate

Creat in Marea Britanie in 2009, brandul Dr. Organic a cunoscut o expansiune rapida. Produsele lui de ingrijire contin minimum 70% ingrediente organice si exclud din formula lor ingredientele chimice controversate (parabeni, sulfati sau parfum), conservantii nocivi, ingredientele modificate genetic sau uleiurile minerale. Un alt element cheie care le defineste este faptul ca apa, un ingredient inactiv, este inlocuita aproape in totalitate cu aloe vera, recunoscuta pentru efectele ei calmante si reparatoare.

In farmaciile Sensiblu din tara sunt disponibile sase game Dr. Organic (Moroccan Argan Oil, Aloe Vera, Virgin Coconut Oil, Tea Tree, Hemp Oil si Pomegranate), care cuprind atat produse pentru ingrijirea pielii si a parului, cat si produse pentru igiena sau ingrijire orala.

BOURJOIS HEALTHY MIX. Noua generatie.

gama heathy mix

Healthy Mix, cel mai indragit fond de ten de la Bourjois, este disponibil acum intr-o versiune imbunatatita. Noua formula contine un mix intre vitaminele C, E si B5, care contribuie la iluminarea, hidratarea si protejarea tenului. Cu o textura usoara, ce permite pielii sa respire, fondul de ten confera un rezultat uniform, cu aspect natural si efect de durata.

Gama este completata de anticearcanul Healthy Mix, menit sa acopere semnele de oboseala din jurul ochilor. Acesta are o formula fresh, acelasi parfum fructat ca „fratele sau mai mare” si cateva ingrediente care imbunatatesc aspectul zonei ochilor, si anume: pulberi sferice pentru estomparea si netezirea tenului si pigmenti ce reflecta lumina si confera tenului stralucire.

Foto: AVON (Fotografia cu Inna: Alex Chitu, fotografiile cu produse: Mihnea Ratte), Dr. Organic, BOURJOIS

PUBLISHED ON 27.01.2017

more in Newsroom