RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

INSPIRATIE

LOEWE & Jonathan Anderson, 11...

Zilele trecute, Jonathan Anderson si-a anuntat plecarea de la LOEWE, casa…

WE LIKE

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport…

INSPIRATIE

ADN-ul caselor de moda

Retragerea unei persoane din rolul de director de creatie demareaza in…

INSPIRATIE

Moda secolelor trecute, regandita la...

Moda din prezent se creioneaza cu ajutorul reperelor din trecut, chiar…

WE LIKE

Firul rosu al artei semnate...

Chiharu Shiota construieste instalatii impresionante din fire textile, puse adesea impreuna…

Femei care ne inspira

Stefana Maior. ARTICLE TEN.

Stefana Maior a lansat recent ARTICLE TEN, un brand vestimentar descris in perechi de atribute contrastante, aduse impreuna de acelasi fir rosu: libertatea de exprimare. Privind cariera ei din perspectiva contrastelor, nu pare deloc intamplator ca studiile si experienta ei profesionala de pana acum acopera atat partea creativa a modei, cat si cea de business. Odata cu ARTICLE TEN, am realizat ca, in ciuda anilor care au trecut din 2012 pana in prezent, memoria mea a pastrat intr-un sertar al ei colectia cu care Stefana Maior a absolvit design vestimentar la UNArte. S-au schimbat multe lucruri de atunci, asa cum spune ea in acest interviu, dar sunt si lucruri care s-au pastrat. Despre acestea, precum si despre noul drum pe care a pornit, despre provocari, curaj si inspiratie, te invit sa citesti in randurile care urmeaza. Intre nou si vechi, opulent si simplu, edgy si elegant, rebel si romantic, ARTICLE TEN se situeaza la intersectia unor zone creative, aflate in contrast. Care sunt atuurile si provocarile acestui loc ales de tine? Cred ca in zona asta de contraste ma simt cu adevarat libera sa creez ceva special si cu care rezonez profund. Nu doar in moda ma regasesc in acest joc al contrastelor, ci si in alte aspecte ale vietii: design interior, mancare, chiar si i...

Inapoi Inainte

Beauty News. Ianuarie 2017.

2017 debuteaza in forta. Avon anunta lansarea a doua noi branduri de make-up, produsele britanice Dr. Organic pasesc in portofoliul farmaciilor Sensiblu, iar fondurile Healthy Mix de la Bourjois au de acum o formula imbunatatita cu un mix de vitamine. Acestea sunt cateva dintre noutatile lunii in industria frumusetii. Dar sa le luam pe rand!

mark. & AVON True

avon true mark branduri de machiaj

AVON isi largeste portofoliul cu doua noi branduri de make-up, complet diferite ca abordare. Daca produsele AVON True sunt dedicate lookurilor naturale, cele ale brandului mark., reprezentat de artista INNA, se transforma intr-o invitatie la experimente creative prin intermediul machiajului.

„Gama noastra de machiaj se innoieste cu doua branduri speciale, care definesc doua laturi diferite ale femeii AVON. Noi credem ca acestea formeaza un intreg pentru ca in orice femeie AVON se gaseste si o femeie True, si o femeie mark. Aceasta este in acelasi timp discreta si memorabila, puternica si suava, naturala si experimentala”, a declarat Stela Toderascu, Marketing Manager AVON Romania si Moldova.

Produsele celor doua noi branduri AVON vor fi disponibile din 2 martie pe www.avon.ro.

Dr. Organic

Dr Organic gama Moroccan Argan oil

dr-organic-gama-Pomegranate

Creat in Marea Britanie in 2009, brandul Dr. Organic a cunoscut o expansiune rapida. Produsele lui de ingrijire contin minimum 70% ingrediente organice si exclud din formula lor ingredientele chimice controversate (parabeni, sulfati sau parfum), conservantii nocivi, ingredientele modificate genetic sau uleiurile minerale. Un alt element cheie care le defineste este faptul ca apa, un ingredient inactiv, este inlocuita aproape in totalitate cu aloe vera, recunoscuta pentru efectele ei calmante si reparatoare.

In farmaciile Sensiblu din tara sunt disponibile sase game Dr. Organic (Moroccan Argan Oil, Aloe Vera, Virgin Coconut Oil, Tea Tree, Hemp Oil si Pomegranate), care cuprind atat produse pentru ingrijirea pielii si a parului, cat si produse pentru igiena sau ingrijire orala.

BOURJOIS HEALTHY MIX. Noua generatie.

gama heathy mix

Healthy Mix, cel mai indragit fond de ten de la Bourjois, este disponibil acum intr-o versiune imbunatatita. Noua formula contine un mix intre vitaminele C, E si B5, care contribuie la iluminarea, hidratarea si protejarea tenului. Cu o textura usoara, ce permite pielii sa respire, fondul de ten confera un rezultat uniform, cu aspect natural si efect de durata.

Gama este completata de anticearcanul Healthy Mix, menit sa acopere semnele de oboseala din jurul ochilor. Acesta are o formula fresh, acelasi parfum fructat ca „fratele sau mai mare” si cateva ingrediente care imbunatatesc aspectul zonei ochilor, si anume: pulberi sferice pentru estomparea si netezirea tenului si pigmenti ce reflecta lumina si confera tenului stralucire.

Foto: AVON (Fotografia cu Inna: Alex Chitu, fotografiile cu produse: Mihnea Ratte), Dr. Organic, BOURJOIS

PUBLISHED ON 27.01.2017

more in Newsroom