INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte

Beauty News. Ianuarie 2017.

2017 debuteaza in forta. Avon anunta lansarea a doua noi branduri de make-up, produsele britanice Dr. Organic pasesc in portofoliul farmaciilor Sensiblu, iar fondurile Healthy Mix de la Bourjois au de acum o formula imbunatatita cu un mix de vitamine. Acestea sunt cateva dintre noutatile lunii in industria frumusetii. Dar sa le luam pe rand!

mark. & AVON True

avon true mark branduri de machiaj

AVON isi largeste portofoliul cu doua noi branduri de make-up, complet diferite ca abordare. Daca produsele AVON True sunt dedicate lookurilor naturale, cele ale brandului mark., reprezentat de artista INNA, se transforma intr-o invitatie la experimente creative prin intermediul machiajului.

„Gama noastra de machiaj se innoieste cu doua branduri speciale, care definesc doua laturi diferite ale femeii AVON. Noi credem ca acestea formeaza un intreg pentru ca in orice femeie AVON se gaseste si o femeie True, si o femeie mark. Aceasta este in acelasi timp discreta si memorabila, puternica si suava, naturala si experimentala”, a declarat Stela Toderascu, Marketing Manager AVON Romania si Moldova.

Produsele celor doua noi branduri AVON vor fi disponibile din 2 martie pe www.avon.ro.

Dr. Organic

Dr Organic gama Moroccan Argan oil

dr-organic-gama-Pomegranate

Creat in Marea Britanie in 2009, brandul Dr. Organic a cunoscut o expansiune rapida. Produsele lui de ingrijire contin minimum 70% ingrediente organice si exclud din formula lor ingredientele chimice controversate (parabeni, sulfati sau parfum), conservantii nocivi, ingredientele modificate genetic sau uleiurile minerale. Un alt element cheie care le defineste este faptul ca apa, un ingredient inactiv, este inlocuita aproape in totalitate cu aloe vera, recunoscuta pentru efectele ei calmante si reparatoare.

In farmaciile Sensiblu din tara sunt disponibile sase game Dr. Organic (Moroccan Argan Oil, Aloe Vera, Virgin Coconut Oil, Tea Tree, Hemp Oil si Pomegranate), care cuprind atat produse pentru ingrijirea pielii si a parului, cat si produse pentru igiena sau ingrijire orala.

BOURJOIS HEALTHY MIX. Noua generatie.

gama heathy mix

Healthy Mix, cel mai indragit fond de ten de la Bourjois, este disponibil acum intr-o versiune imbunatatita. Noua formula contine un mix intre vitaminele C, E si B5, care contribuie la iluminarea, hidratarea si protejarea tenului. Cu o textura usoara, ce permite pielii sa respire, fondul de ten confera un rezultat uniform, cu aspect natural si efect de durata.

Gama este completata de anticearcanul Healthy Mix, menit sa acopere semnele de oboseala din jurul ochilor. Acesta are o formula fresh, acelasi parfum fructat ca „fratele sau mai mare” si cateva ingrediente care imbunatatesc aspectul zonei ochilor, si anume: pulberi sferice pentru estomparea si netezirea tenului si pigmenti ce reflecta lumina si confera tenului stralucire.

Foto: AVON (Fotografia cu Inna: Alex Chitu, fotografiile cu produse: Mihnea Ratte), Dr. Organic, BOURJOIS

PUBLISHED ON 27.01.2017

more in Newsroom