CATWALK

De pe catwalk pe covorul...

Saptamana Modei de la Paris, dedicata colectiilor haute couture toamna-iarna 2025,…

WE LIKE

Iris van Herpen. Designul prinde...

Designul prinde viata, la propriu, in Sympoiesis, colectia Iris van Herpen…

INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

Inspiratie

Elsa Peretti, Tiffany & Co. si bijuteriile de colectie

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala, "The Bone Cuff". O bijuterie statement, care imbraca incheietura mainii, ca un semnal din argint masiv pentru delicatetea feminina. Liza Minnelli, Catherine Deneuve sau Margot Robbie iubesc aceasta bratara. Si noi la fel. Aceasta piesa a fost creata pentru Tiffany la inceputul anilor '70 si a marcat inceputul unei revolutii pentru creatia de bijuterii. In primul rand, a fost remarcata pentru designul foarte simplu si de impact: fara dantelarii sau pietre pretioase, pur si simplu, o sculptura in metal. Ea avea sa ignore orice conventie legata de materialul de bijuterii, intrucat argintul era foarte rar folosit la acel moment. "Stilul e intotdeauna ceva simplu," spunea Peretti, in timp ce reusea sa impuna argintul in lumea bijuteriilor de lux. Creatiile Elsei Peretti au intrat in portofoliul Tiffany & Co. datorita presedintelui de la acea vreme, Walter Hoving, care a cunoscut-o datorita lui Halston, prietenul lor comun. Tanara designer de bijuterii a adus pentru prima data argintul in portofoliul Tiffany, desi ei nu il comercializasera niciodata timp de 25 de ani. "Regulile bunului gust nu au nicio legatura cu pretul", spunea atunci Hoving. "Un articol cu un pret mai mic poate fi la fel de a...

Inapoi Inainte
Beauty News: Heidi Klum found her “SkinMatch”

Beauty News: Heidi Klum found her “SkinMatch”

Astor lanseaza in aceasta toamna SkinMatch, un fond de ten care ascunde doar imperfectiunile, nu si aspectul natural al tenului. Imaginea noului produs inovator este Heidi Klum care se declara incantata de eficacitatea lui si il considera o “varianta imbunatatia” a pielii sale.

“Folosesc fondul de ten pentru a masca imperfectiunile si pentru a pune in valoare aspectul natural al pielii mele… nu-mi place sa ma simt ca si cum as purta o masca! De aceea m-am indragostit, pur si simplu, de fondul de ten Astor SkinMatch.  Se armonizeaza atat de frumos cu tenul meu incat nici nu-ti dai seama ca il port. Este o varianta imbunatatita a pielii mele!” spune Heidi Klum.

Petele rosii si imperfectiunile minore ale tenului sunt camuflate, iar textura si stralucirea tenului sunt puse in evidenta pentru a dezvalui frumusetea naturala. Fondul de ten are o textura usoara si flexibila de gel pe baza de apa, care se intinde uniform si lasa pielea supla si o senzatie de prospetime. Testata dermatologic, formula sa nu contine uleiuri, lasa pielea sa respire, este non-comedogena si nu blocheaza porii. In plus, fondul de ten este super-rezistent pentru a-l putea purta intreaga zi si are factor de protectie SPF 20.

Fondul de ten SkinMatch este disponibil intr-o gama de 6 nuante care se potrivesc tuturor tipurilor de ten, de la cele mai deschise pană la cele mai inchise. Pentru a realiza o baza a machiajului impecabila, poti alege sa fixezi fondul de ten cu SkinMatch Pudra Compacta si sa-ti evidentiezi pometii cu SkinMatch Blush in trei nuante. Odata aleasa nuanta potrivita a fondului de ten, iti va fi foarte usor sa le alegi pe cele ale pudrei si ale fardului de obraz pentru sunt create astfel incat sa se completeze.

Foto: Astor

 

PUBLISHED ON 02.11.2011

more in Newsroom