INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
AVON Nutra Effects

AVON Nutra Effects

AVON prezinta Nutra Effects, o gama de ingrijire a tenului cu seminte de chia, de rodie si de strelitia, menite sa iti faca tenul sa infloreasca. Ambasadoarele noii game sunt Alexandra Usurelu si Anca Lungu, care au incercat, dintre cele cinci subgame Nutra Effects, pe cele potrivite tenului lor.

“Am testat Radiance, crema de zi si cea de noapte. Le-am folosit cu constiinciozitate si mi-a placut mult textura usoara, dar mai ales felul in care chipul meu arata dupa cateva saptamani de folosire. Este mai luminos… [Cremele] intra imediat in piele si se potrivesc tenului meu sensibil, pentru ca nu am avut niciun fel de reactie negativa. Medicul dermatolog mi-a recomandat sa le folosesc cel putin sase luni, fiind o formula care actioneaza asupra petelor pigmentare. Cu siguranta voi face asta, pentru ca deja ma bucur de rezultate”, povesteste cantareata Alexandra Usurelu.

avon nutra effects (5)

“Mi-au placut foarte mult ideea si stiinta din spatele Nutra Effects, m-au cucerit miraculoasele seminte de chia. Daca inainte le foloseam doar in alimentatie, in rutina mea au intrat acum si cele doua creme din gama Hydration. Cremele sunt foarte light, intra rapid in piele si au o textura confortabila. Mi se par cremele perfecte pentru aceasta perioada a anului”, declara Anca Lungu.

avon nutra effects (6)

Pe langa subgamele Hydration si Radiance, Nutra Effects include si produsele Balance, Ageless si Ageless Advanced. Bazata pe Complexul Active Seed, un cocktail de seminte puternice, imbogatit cu vitamina E si provitamina B5, noua gama este adecvata tenului sensibil, este testata alergologic si nu contine parabeni, ftalati sau coloranti.

avon nutra effects (4)

avon nutra effects (2)

Foto si info: Avon

PUBLISHED ON 09.03.2015

more in Beauty Lines