FEMEI CARE NE INSPIRA

Madeleine x Noemi. Inelele de...

Madalina Tudor Radulea, fondatoarea si designerul brandului de bijuterie Madeleine, si…

EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte

AVON in Cartea Recodurilor

AVON alaturi de Iulius Mall Cluj a intrat in Guinness World Book cu recordul 'Cele mai multe femei care se rujeaza simultan'. Pe 8 martie, 1384 de clujence au facut acest lucru timp de un minut, folosind rujul Ultra Colour Absolute de la AVON. Clujul a doborat astfel recordul stabilit in Venezuela, in urma cu doi ani, atunci cand 1002 femei au folosit simultan rujul.

AVON este compania care vinde 4 rujuri pe secunda, asadar suntem convinsi ca rujul este produsul de care majoritatea femeilor nu se pot lipsi. Consideram ca aceasta provocare a fost un prilej pentru clujence de a se distra si de puncta printr-un gest feminin ziua de 8 Martie, o zi in care femeia este in centrul atentiei”, a declarat Raluca Kisescu, director de marketing AVON Romania si Moldova.

Performanta obtinuta la Cluj-Napoca a fost omologata de catre reprezentatul Guinness World Records, Mark Gerard McKinle, care s-a aflat la fata locului pentru a inregistra noul record.

avon_record-jpg

Foto si info: Avon

PUBLISHED ON 13.03.2014

more in Beauty Lines