FEMEI CARE NE INSPIRA

Madeleine x Noemi. Inelele de...

Madalina Tudor Radulea, fondatoarea si designerul brandului de bijuterie Madeleine, si…

EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Atlasul frumusetii. Mihaela Noroc.

Atlasul frumusetii. Mihaela Noroc.

Pentru Mihaela Noroc, frumusetea inseamna diversitate, naturalete, autenticitate. Aceste trei elemente definesc proiectul fotografic “Atlasul Frumusetii”, realizat de ea intr-un voiaj de 15 luni in jurul lumii. Portretele feminine surprinse au facut la randul lor inconjurul lumii, fiind mediatizate in diferite publicatii internationale. Pana pe 16 mai, o parte dintre aceste lucrari sunt prezentate in premiera in cadrul unei expozitii gazduite de Artfooly The Slice of Art Gallery din Bucuresti.

Nascuta pe 18 mai 1985, Mihaela Noroc a studiat fotografie si video la Universitatea Nationala de Arte Bucuresti. In urma cu 3 ani, a hotarat sa isi concentreze atentia pe prima ei pasiune – fotografia, decizie ce a facut posibila conturarea acestui proiect amplu, aflat inca in desfasurare. In luna iunie a acestui an, artista planuieste  o noua calatorie pentru a imbogati seria de portrete, inainte de a publica un album unic. Lucrarile din cadrul expozitiei pot fi achizitionate de cei care si le doresc, ajutand-o astfel pe Mihaela sa dezvolte povestea atlasului ei.

Foto: Ioana Lovin si Alexandra Diaconu (Das Sasha) – arhiva personala

PUBLISHED ON 17.04.2015

more in Mood Board