INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Atlasul frumusetii. Mihaela Noroc.

Atlasul frumusetii. Mihaela Noroc.

Pentru Mihaela Noroc, frumusetea inseamna diversitate, naturalete, autenticitate. Aceste trei elemente definesc proiectul fotografic “Atlasul Frumusetii”, realizat de ea intr-un voiaj de 15 luni in jurul lumii. Portretele feminine surprinse au facut la randul lor inconjurul lumii, fiind mediatizate in diferite publicatii internationale. Pana pe 16 mai, o parte dintre aceste lucrari sunt prezentate in premiera in cadrul unei expozitii gazduite de Artfooly The Slice of Art Gallery din Bucuresti.

Nascuta pe 18 mai 1985, Mihaela Noroc a studiat fotografie si video la Universitatea Nationala de Arte Bucuresti. In urma cu 3 ani, a hotarat sa isi concentreze atentia pe prima ei pasiune – fotografia, decizie ce a facut posibila conturarea acestui proiect amplu, aflat inca in desfasurare. In luna iunie a acestui an, artista planuieste  o noua calatorie pentru a imbogati seria de portrete, inainte de a publica un album unic. Lucrarile din cadrul expozitiei pot fi achizitionate de cei care si le doresc, ajutand-o astfel pe Mihaela sa dezvolte povestea atlasului ei.

Foto: Ioana Lovin si Alexandra Diaconu (Das Sasha) – arhiva personala

PUBLISHED ON 17.04.2015

more in Mood Board