RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

INSPIRATIE

LOEWE & Jonathan Anderson, 11...

Zilele trecute, Jonathan Anderson si-a anuntat plecarea de la LOEWE, casa…

WE LIKE

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport…

INSPIRATIE

ADN-ul caselor de moda

Retragerea unei persoane din rolul de director de creatie demareaza in…

INSPIRATIE

Moda secolelor trecute, regandita la...

Moda din prezent se creioneaza cu ajutorul reperelor din trecut, chiar…

WE LIKE

Firul rosu al artei semnate...

Chiharu Shiota construieste instalatii impresionante din fire textile, puse adesea impreuna…

Femei care ne inspira

Stefana Maior. ARTICLE TEN.

Stefana Maior a lansat recent ARTICLE TEN, un brand vestimentar descris in perechi de atribute contrastante, aduse impreuna de acelasi fir rosu: libertatea de exprimare. Privind cariera ei din perspectiva contrastelor, nu pare deloc intamplator ca studiile si experienta ei profesionala de pana acum acopera atat partea creativa a modei, cat si cea de business. Odata cu ARTICLE TEN, am realizat ca, in ciuda anilor care au trecut din 2012 pana in prezent, memoria mea a pastrat intr-un sertar al ei colectia cu care Stefana Maior a absolvit design vestimentar la UNArte. S-au schimbat multe lucruri de atunci, asa cum spune ea in acest interviu, dar sunt si lucruri care s-au pastrat. Despre acestea, precum si despre noul drum pe care a pornit, despre provocari, curaj si inspiratie, te invit sa citesti in randurile care urmeaza. Intre nou si vechi, opulent si simplu, edgy si elegant, rebel si romantic, ARTICLE TEN se situeaza la intersectia unor zone creative, aflate in contrast. Care sunt atuurile si provocarile acestui loc ales de tine? Cred ca in zona asta de contraste ma simt cu adevarat libera sa creez ceva special si cu care rezonez profund. Nu doar in moda ma regasesc in acest joc al contrastelor, ci si in alte aspecte ale vietii: design interior, mancare, chiar si i...

Inapoi Inainte
ATU si Sepala by Mihaela Glavan pe MOJA.ro

ATU si Sepala by Mihaela Glavan pe MOJA.ro

ATU si Sepala by Mihaela Glavan se alatura designerilor romani din portofoliul MOJA.ro, transformand minimalismul in noul cuvant vedeta al concept store-ului online.

Liniile minimaliste, simple, rotunjite si detaliile delicate definesc piesele vestimentare semnate ATU. Colectia Atu Body Couture de pe MOJA.ro cuprinde 24 de piese ale caror elemente se intrepatrund si se scot in evidenta. Imprimeurile, bumbacul satinat, rips-ul din matase si jerseul sunt cateva dintre ele. Preturile produselor variaza intre 300 lei si 1600 lei.

Mihaela Glavan reprezinta unul dintre cei mai apreciati designeri de incaltaminte de la noi, iar acum 20 dintre creatiile ce-i poarta semnatura au pasit si in universul Moja.ro. De la balerinii comozi pana la pantofii eleganti de seara, piesele Sepala by Mihaela Glavan se remarca printr-un design grafic, minimal, usor de asortat la cele mai diverse tinute. Preturile produselor se incadreaza intre 300 si 450 lei.

MOJA.ro este un concept store online care cauta si promoveaza creatii ale designerilor romani – de la imbracaminte, incaltaminte pana la accesorii si deco. Mai mult decat atat, MOJA.ro dezvolta linii proprii la preturi accesibile. Cateva dintre aceste proiecte sunt MOJA by Lana – Cimitirul Vesel de la Sapanta, MOJA by The Golden Diamonds – cea mai cunoscuta bloggerita din Republica Moldova, MOJA COLORS si MOJA Attitude.

Foto si info: Moja.ro

PUBLISHED ON 30.05.2013

more in Newsroom