PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
ATU si Sepala by Mihaela Glavan pe MOJA.ro

ATU si Sepala by Mihaela Glavan pe MOJA.ro

ATU si Sepala by Mihaela Glavan se alatura designerilor romani din portofoliul MOJA.ro, transformand minimalismul in noul cuvant vedeta al concept store-ului online.

Liniile minimaliste, simple, rotunjite si detaliile delicate definesc piesele vestimentare semnate ATU. Colectia Atu Body Couture de pe MOJA.ro cuprinde 24 de piese ale caror elemente se intrepatrund si se scot in evidenta. Imprimeurile, bumbacul satinat, rips-ul din matase si jerseul sunt cateva dintre ele. Preturile produselor variaza intre 300 lei si 1600 lei.

Mihaela Glavan reprezinta unul dintre cei mai apreciati designeri de incaltaminte de la noi, iar acum 20 dintre creatiile ce-i poarta semnatura au pasit si in universul Moja.ro. De la balerinii comozi pana la pantofii eleganti de seara, piesele Sepala by Mihaela Glavan se remarca printr-un design grafic, minimal, usor de asortat la cele mai diverse tinute. Preturile produselor se incadreaza intre 300 si 450 lei.

MOJA.ro este un concept store online care cauta si promoveaza creatii ale designerilor romani – de la imbracaminte, incaltaminte pana la accesorii si deco. Mai mult decat atat, MOJA.ro dezvolta linii proprii la preturi accesibile. Cateva dintre aceste proiecte sunt MOJA by Lana – Cimitirul Vesel de la Sapanta, MOJA by The Golden Diamonds – cea mai cunoscuta bloggerita din Republica Moldova, MOJA COLORS si MOJA Attitude.

Foto si info: Moja.ro

PUBLISHED ON 30.05.2013

more in Newsroom