WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
ATU si Sepala by Mihaela Glavan pe MOJA.ro

ATU si Sepala by Mihaela Glavan pe MOJA.ro

ATU si Sepala by Mihaela Glavan se alatura designerilor romani din portofoliul MOJA.ro, transformand minimalismul in noul cuvant vedeta al concept store-ului online.

Liniile minimaliste, simple, rotunjite si detaliile delicate definesc piesele vestimentare semnate ATU. Colectia Atu Body Couture de pe MOJA.ro cuprinde 24 de piese ale caror elemente se intrepatrund si se scot in evidenta. Imprimeurile, bumbacul satinat, rips-ul din matase si jerseul sunt cateva dintre ele. Preturile produselor variaza intre 300 lei si 1600 lei.

Mihaela Glavan reprezinta unul dintre cei mai apreciati designeri de incaltaminte de la noi, iar acum 20 dintre creatiile ce-i poarta semnatura au pasit si in universul Moja.ro. De la balerinii comozi pana la pantofii eleganti de seara, piesele Sepala by Mihaela Glavan se remarca printr-un design grafic, minimal, usor de asortat la cele mai diverse tinute. Preturile produselor se incadreaza intre 300 si 450 lei.

MOJA.ro este un concept store online care cauta si promoveaza creatii ale designerilor romani – de la imbracaminte, incaltaminte pana la accesorii si deco. Mai mult decat atat, MOJA.ro dezvolta linii proprii la preturi accesibile. Cateva dintre aceste proiecte sunt MOJA by Lana – Cimitirul Vesel de la Sapanta, MOJA by The Golden Diamonds – cea mai cunoscuta bloggerita din Republica Moldova, MOJA COLORS si MOJA Attitude.

Foto si info: Moja.ro

PUBLISHED ON 30.05.2013

more in Newsroom