RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

INSPIRATIE

LOEWE & Jonathan Anderson, 11...

Zilele trecute, Jonathan Anderson si-a anuntat plecarea de la LOEWE, casa…

WE LIKE

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport…

INSPIRATIE

ADN-ul caselor de moda

Retragerea unei persoane din rolul de director de creatie demareaza in…

INSPIRATIE

Moda secolelor trecute, regandita la...

Moda din prezent se creioneaza cu ajutorul reperelor din trecut, chiar…

WE LIKE

Firul rosu al artei semnate...

Chiharu Shiota construieste instalatii impresionante din fire textile, puse adesea impreuna…

Femei care ne inspira

Stefana Maior. ARTICLE TEN.

Stefana Maior a lansat recent ARTICLE TEN, un brand vestimentar descris in perechi de atribute contrastante, aduse impreuna de acelasi fir rosu: libertatea de exprimare. Privind cariera ei din perspectiva contrastelor, nu pare deloc intamplator ca studiile si experienta ei profesionala de pana acum acopera atat partea creativa a modei, cat si cea de business. Odata cu ARTICLE TEN, am realizat ca, in ciuda anilor care au trecut din 2012 pana in prezent, memoria mea a pastrat intr-un sertar al ei colectia cu care Stefana Maior a absolvit design vestimentar la UNArte. S-au schimbat multe lucruri de atunci, asa cum spune ea in acest interviu, dar sunt si lucruri care s-au pastrat. Despre acestea, precum si despre noul drum pe care a pornit, despre provocari, curaj si inspiratie, te invit sa citesti in randurile care urmeaza. Intre nou si vechi, opulent si simplu, edgy si elegant, rebel si romantic, ARTICLE TEN se situeaza la intersectia unor zone creative, aflate in contrast. Care sunt atuurile si provocarile acestui loc ales de tine? Cred ca in zona asta de contraste ma simt cu adevarat libera sa creez ceva special si cu care rezonez profund. Nu doar in moda ma regasesc in acest joc al contrastelor, ci si in alte aspecte ale vietii: design interior, mancare, chiar si i...

Inapoi Inainte
Anya Hindmarch, Sister Jane & the London vibe
Inspiratie
Autor: Vicki Nicola

Anya Hindmarch, Sister Jane & the London vibe

Hainele se citesc cel mai bine atunci cand sunt imbracate, cand populeaza un anume context si, mai ales, cand sunt atasate unei experiente. In functie de cel care le poarta si de astfel de repere cotidiene, liniile lor se definesc si poti spune despre ele ca sunt elegante sau comode, vesele sau sobre, flamboaiante sau minimaliste. Poti spune ca iti plac sau nu. Ca o sa le mai porti mult timp sau niciodata. Ca te reprezinta perfect sau deloc. Dar asta se intampla doar in dinamica obisnuita de zi cu zi. Iar pandemia ne-a demonstrat plenar ca hainele sunt personaje versatile in vietile noastre si ca ele se schimba in functie de partitura sociala pe care o au. Dar cand nu mai exista “premiere”, raman in dressing-ul de acasa si devin doar o recuzita tacuta, uitata pe un umeras. Asa se explica de ce, acum, multe dintre brandurile din moda aduc in prim plan un nou model de retail in care experienta este cel mai bun display pentru haine.

ANYA HINDMARCH / Moda, un univers magic care se intampla intre papetarie si prajituri

Cinci magazine intr-un singur loc, asta inseamna The Village. Va suna cunoscut? Da, dar nu se intampla pe Calea Victoriei, ci in Chelsea, Londra. Deschis in 2021 pe Pont Street, The Village este o comunitate de magazine si o cafenea. Intr-o continua dezvoltare si metamorfoza, acest hub creativ s-a construit in jurul lui Village Hall, care este gazda pentru tot felul de concepte inovatoare, colaborari si expozitii, de obicei amplificate si digital. Este un loc unde brandul Anya Hindmarch se conecteaza la comunitate, se implica in proiectele care conteaza si invita la colaborari dintre cele mai neasteptate si creative. Pana acum, The Village a fost gazda unui magazin de legume-fructe, a unui coafor pop-up pentru lansarea cartii Anyei Hindmarch, “If In Doubt, Wash Your Hair” si a unui spatiu imersiv pentru celebrarea colectiei de genti biodegradabile “Return to Nature”. Anya Cafe ofera o selectie de prajituri si biscuiti, ceai si cafea, salate si aperitive, toate intr-un meniu care include neaparat simtul umorului specific brandului.

SISTER JANE X CHA CHA / Moda in meniu

Restaurantul este cel mai bun catwalk pentru ca moda defileaza cel mai bine pe scena sociala. Astfel ca Sister Jane, brandul londonez care are nostalgia si feminitatea ca principale ingrediente, a mai adaugat si experienta sociala in meniu. Si s-a parteneriat cu Cha Cha, un restaurant latin american pentru un concept multi experimental pe mai multe niveluri. Astfel ca, dupa o experienta culinara latino-mediteraneana la parter, te poti bucura de vibe-ul vintage al pieselor Sister Jane intr-un concept store la etaj. Bucuria pe care o aduce decorul inspirat din estetica anilor ‘70 este amplificata de surpriza unui rooftop bar si de o gradina secreta. Intreaga atmosfera este despre Sister Jane, despre excentricitatea capricioasa si nostalgia foarte pe trend, care sunt o semnatura inconfundabila pentru brand.

PUBLISHED ON 31.05.2022

more in Fashion Etc