Anya Hindmarch, Sister Jane & the London vibe
Hainele se citesc cel mai bine atunci cand sunt imbracate, cand populeaza un anume context si, mai ales, cand sunt atasate unei experiente. In functie de cel care le poarta si de astfel de repere cotidiene, liniile lor se definesc si poti spune despre ele ca sunt elegante sau comode, vesele sau sobre, flamboaiante sau minimaliste. Poti spune ca iti plac sau nu. Ca o sa le mai porti mult timp sau niciodata. Ca te reprezinta perfect sau deloc. Dar asta se intampla doar in dinamica obisnuita de zi cu zi. Iar pandemia ne-a demonstrat plenar ca hainele sunt personaje versatile in vietile noastre si ca ele se schimba in functie de partitura sociala pe care o au. Dar cand nu mai exista “premiere”, raman in dressing-ul de acasa si devin doar o recuzita tacuta, uitata pe un umeras. Asa se explica de ce, acum, multe dintre brandurile din moda aduc in prim plan un nou model de retail in care experienta este cel mai bun display pentru haine.
ANYA HINDMARCH / Moda, un univers magic care se intampla intre papetarie si prajituri
Cinci magazine intr-un singur loc, asta inseamna The Village. Va suna cunoscut? Da, dar nu se intampla pe Calea Victoriei, ci in Chelsea, Londra. Deschis in 2021 pe Pont Street, The Village este o comunitate de magazine si o cafenea. Intr-o continua dezvoltare si metamorfoza, acest hub creativ s-a construit in jurul lui Village Hall, care este gazda pentru tot felul de concepte inovatoare, colaborari si expozitii, de obicei amplificate si digital. Este un loc unde brandul Anya Hindmarch se conecteaza la comunitate, se implica in proiectele care conteaza si invita la colaborari dintre cele mai neasteptate si creative. Pana acum, The Village a fost gazda unui magazin de legume-fructe, a unui coafor pop-up pentru lansarea cartii Anyei Hindmarch, “If In Doubt, Wash Your Hair” si a unui spatiu imersiv pentru celebrarea colectiei de genti biodegradabile “Return to Nature”. Anya Cafe ofera o selectie de prajituri si biscuiti, ceai si cafea, salate si aperitive, toate intr-un meniu care include neaparat simtul umorului specific brandului.
SISTER JANE X CHA CHA / Moda in meniu
Restaurantul este cel mai bun catwalk pentru ca moda defileaza cel mai bine pe scena sociala. Astfel ca Sister Jane, brandul londonez care are nostalgia si feminitatea ca principale ingrediente, a mai adaugat si experienta sociala in meniu. Si s-a parteneriat cu Cha Cha, un restaurant latin american pentru un concept multi experimental pe mai multe niveluri. Astfel ca, dupa o experienta culinara latino-mediteraneana la parter, te poti bucura de vibe-ul vintage al pieselor Sister Jane intr-un concept store la etaj. Bucuria pe care o aduce decorul inspirat din estetica anilor ‘70 este amplificata de surpriza unui rooftop bar si de o gradina secreta. Intreaga atmosfera este despre Sister Jane, despre excentricitatea capricioasa si nostalgia foarte pe trend, care sunt o semnatura inconfundabila pentru brand.
View this post on Instagram