PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
ANTONIA, imaginea noii game de machiaj AVON

ANTONIA, imaginea noii game de machiaj AVON

Avon isi relanseaza gama de machiaj alaturi de Antonia, care devine imaginea noilor produse cu nuante vibrante si rezistente. 'Frumusetea incepe cu tine, restul e noul machiaj Avon' reprezinta noul slogan al gamei care s-a conturat pornind de la ideea ca femeile se reinventeaza mereu, iar machiajul este unul dintre modurile ce pun in valoare personalitatea si stilul.

Toate aceste surprize pregatite de Avon au fost dezvaluite, aseara, in cadrul unui eveniment de la care nu au lipsit editori de frumusetete, bloggeri si prieteni. Arta vizuala, dansul, muzica si noile produse de machiaj au dat culoare serii ce a avut ca dress code: alb si negru. Dezvaluirea celei ce a devenit noua imagine Avon a avut loc intr-o maniera originala. Bogdan Olteanu, pe care l-am cunoscut la emisiunea „Romanii au talent”, a realizat portretul Antoniei in stilul inedit ce-i defineste arta. I-am vazut dansand si pe tinerii de la WhoGonStopUs?, iar Antonia a oferit un moment muzical.

Pentru artista, acceptarea invitatiei Avon inseamna implinirea unei dorinte din copilarie. „Sunt foarte fericita sa fac parte din familia AVON! De mica mi-am dorit sa fiu imaginea unui brand de cosmetice si nu pot sa cred ca se intampla! Culorile spun foarte multe lucruri despre o femeie, iar noua gama de machiaj propune nuante intense si produse rezistente. Eu folosesc produsele din gama de machiaj <Avon> pentru ca am o gama larga din care pot alege si sunt multe nuante care ma inspira!”.


Despre noile produse, cat si despre parteneriatul cu Antonia, Raluca Kisescu, Directorul de Marketing de la AVON, spune ca: “Noua gama de machiaj de la AVON se remarca prin inovatia produselor, din punct de vedere al design-ului si al formulelor cu pigmenti puternici. Am ales sa facem lucrurile altfel pentru ca ne dorim sa aducem o schimbare pe piata de machiaj din Romania si in ritualul zilnic de infrumusetare al fiecarei femei, pentru ca frumusetea incepe de fapt cu noi, iar restul e machiaj de la AVON. Femeile care aleg produsele AVON primesc si sfaturi profesioniste de machiaj de la Carmen Dinca, make-up artist-ul AVON. Mai mult decat atat, Antonia este endorser pentru aceasta gama si ne bucuram foarte mult sa o avem alaturi de noi in tot acest proiect. Am remarcat-o prin atitudinea, optimismul si energia pe care le are pe scena si in afara ei. Parteneriatul cu ea presupune sustinerea gamei de machiaj <Avon> si, pentru ca vrem sa fim aproape de cat mai multe femei din Romania, vom pleca impreuna cu Antonia intr-o caravana in 10 orase, in aceasta vara. Astfel, Antonia si AVON vor transmite si mai multa energie, entuziasm si culoare romancelor”.


Noile produse au parte atat de un design atragator cat si de formule speciale. Vei descoperi rujuri si farduri de pleoape intr-o multime de nuante, creioane de contur delicate, iar piesa de rezistenta este cu siguranta rimelul Mega Effects. Acesta are un aplicator cu forma adaptata liniei genelor si asigura astfel confort si usurinta in aplicarea lui. Formula lui prezinta pigmenti de silicon care ofera volum panoramic genelor si le imbraca intr-un negru intens.

Foto: Avon

PUBLISHED ON 06.06.2013

more in Newsroom