INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
ANTONIA, imaginea noii game de machiaj AVON

ANTONIA, imaginea noii game de machiaj AVON

Avon isi relanseaza gama de machiaj alaturi de Antonia, care devine imaginea noilor produse cu nuante vibrante si rezistente. 'Frumusetea incepe cu tine, restul e noul machiaj Avon' reprezinta noul slogan al gamei care s-a conturat pornind de la ideea ca femeile se reinventeaza mereu, iar machiajul este unul dintre modurile ce pun in valoare personalitatea si stilul.

Toate aceste surprize pregatite de Avon au fost dezvaluite, aseara, in cadrul unui eveniment de la care nu au lipsit editori de frumusetete, bloggeri si prieteni. Arta vizuala, dansul, muzica si noile produse de machiaj au dat culoare serii ce a avut ca dress code: alb si negru. Dezvaluirea celei ce a devenit noua imagine Avon a avut loc intr-o maniera originala. Bogdan Olteanu, pe care l-am cunoscut la emisiunea „Romanii au talent”, a realizat portretul Antoniei in stilul inedit ce-i defineste arta. I-am vazut dansand si pe tinerii de la WhoGonStopUs?, iar Antonia a oferit un moment muzical.

Pentru artista, acceptarea invitatiei Avon inseamna implinirea unei dorinte din copilarie. „Sunt foarte fericita sa fac parte din familia AVON! De mica mi-am dorit sa fiu imaginea unui brand de cosmetice si nu pot sa cred ca se intampla! Culorile spun foarte multe lucruri despre o femeie, iar noua gama de machiaj propune nuante intense si produse rezistente. Eu folosesc produsele din gama de machiaj <Avon> pentru ca am o gama larga din care pot alege si sunt multe nuante care ma inspira!”.


Despre noile produse, cat si despre parteneriatul cu Antonia, Raluca Kisescu, Directorul de Marketing de la AVON, spune ca: “Noua gama de machiaj de la AVON se remarca prin inovatia produselor, din punct de vedere al design-ului si al formulelor cu pigmenti puternici. Am ales sa facem lucrurile altfel pentru ca ne dorim sa aducem o schimbare pe piata de machiaj din Romania si in ritualul zilnic de infrumusetare al fiecarei femei, pentru ca frumusetea incepe de fapt cu noi, iar restul e machiaj de la AVON. Femeile care aleg produsele AVON primesc si sfaturi profesioniste de machiaj de la Carmen Dinca, make-up artist-ul AVON. Mai mult decat atat, Antonia este endorser pentru aceasta gama si ne bucuram foarte mult sa o avem alaturi de noi in tot acest proiect. Am remarcat-o prin atitudinea, optimismul si energia pe care le are pe scena si in afara ei. Parteneriatul cu ea presupune sustinerea gamei de machiaj <Avon> si, pentru ca vrem sa fim aproape de cat mai multe femei din Romania, vom pleca impreuna cu Antonia intr-o caravana in 10 orase, in aceasta vara. Astfel, Antonia si AVON vor transmite si mai multa energie, entuziasm si culoare romancelor”.


Noile produse au parte atat de un design atragator cat si de formule speciale. Vei descoperi rujuri si farduri de pleoape intr-o multime de nuante, creioane de contur delicate, iar piesa de rezistenta este cu siguranta rimelul Mega Effects. Acesta are un aplicator cu forma adaptata liniei genelor si asigura astfel confort si usurinta in aplicarea lui. Formula lui prezinta pigmenti de silicon care ofera volum panoramic genelor si le imbraca intr-un negru intens.

Foto: Avon

PUBLISHED ON 06.06.2013

more in Newsroom