WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
ANIMAL PRINT-ul: Sursa de inspiratie pentru machiajele toamnei

ANIMAL PRINT-ul: Sursa de inspiratie pentru machiajele toamnei

Avangardist, sofisticat si provocator, animal print-ul reprezinta una dintre semnaturile Casei Dior. Marlene Dietrich si Mitzah Bricard, muza lui Christian Dior, au fost primele ambasadoare ale acestei tendinte. Apoi, cu fiecare deceniu si cu fiecare noua prezentare de moda, Dior Couture a oferit noi variatiuni inedite ale imprimeului de leopard. Astazi, acesta primeste o noua interpretare prin colectia de make-up pentru sezonul toamna-iarna 2012/13, intitulata sugestiv: Dior Golden Jungle.

O combinatie unica intre eleganta si exces, intre rafinament si impertinenta, auriul este un alt detaliu pretios pentru Dior. Dintotdeauna, auriul a transformat FEMEIA DIOR intr-o muza, subliniindu-i silueta si luminandu-i fata. In colectia Dior de machiaj toamna-iarna 2012/13, Tyen acorda motivului animal-print un detaliu pasional: irizatii aurii. Astfel, acest imprimeu ultra-sic devine cu atat mai sofisticat. Incredibl de senzuala si usor salbatica… noua colectie GOLDEN JUNGLE intruchipeaza luxul junglei urbane, impins la extrem.

Colectia cuprinde doua armonii DiorBlush ce evidentieaza pometii. Pentru ochi, Paleta Golden Jungle, produsul-star al sezonului rece, inchide intr-o cutie pretioasa trei farduri de pleoape cu texturi diferite – mata, perlata si sclipitoare – in nuante animal-print. Nu lipsesc nici paletele 5 Couleurs si 3 Couleurs care transforma machiajul intr-un joc creativ. Buzele sunt rasfatate de Dior Addict, in nuante ce completeaza perfect ochii: roz lemnos, cupru, rosu flamboaiant sau grena intens. Iar pentru un look desavarsit, unghiile sunt transformate in accesoriul suprem. Pentru acest sezon, Dior propune o nuanta de pamantiu si un khaki nonconformist.

Foto: Dior

PUBLISHED ON 31.08.2012

more in Newsroom