INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Ange ou Demon Le Secret Eau de Toilette de la Givenchy

Ange ou Demon Le Secret Eau de Toilette de la Givenchy

Situata intre limitele puritatii si cele ale provocarii, aroma noii ape de toaleta Ange ou Demon Le Secret exprima ambele laturi ale unei femei pentru care seductia e un joc. Uneori gingasa, alteori senzuala, ea oscileaza intre lumina si intuneric. Indrazneata si libera, tineretea este singura ei scuza, iar fericirea o datorie absoluta. Aceasta femeie imaginata de Givenchy este intruchipata in noua campanie de topmodelul Natasha Poly.

Pastrata intr-o sticla in forma de pandantiv, Ange ou Demon Le Secret Eau de Toilette are un parfum elegant floral, fructat si ciprat, cu note de varf savuroase si note de mijloc seducatoare. Proaspata si extrem de senzuala in acelasi timp, apa de toaleta prezinta o armonie unica de acorduri compuse din fructe crocante, flori imbatatoare si mosc.

In vizualul campaniei, Natasha Poly poarta o rochie haute couture, creata de Riccardo Tisci. Croita din sifon de matase nude si voal brodat cu pene, tinuta contribuie la realizarea unui look angelic. Insa, farmecul topmodelului si privirea seducatoare reflecta o senzualitate ce-i accentueaza aerul misterios.

Foto si info: Givenchy

PUBLISHED ON 30.07.2013

more in Newsroom