WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
ANDY WARHOL – Pop Art for Everyone

ANDY WARHOL – Pop Art for Everyone

'In viitor, toata lumea va fi celebra timp de 15 minute', a mentionat Andy Warhol in catalogul primei sale retrospective internationale, ce a fost expusa la Stockholm in 1968. Pentru artistul american, considerat o emblema a curentului pop art, aceasta durata se extinde pe termen nelimitat. Maniera originala in care a estompat limitele dintre cultura inalta si cea de masa continua sa fie o sursa importanta de inspiratie si ii asigura lui Warhol celebritatea si astazi. Pana pe 20 iulie 2014, o parte dintre lucrarile care ii poarta semnatura sunt prezentate in cadrul expozitiei 'Pop Art for Everyone' din Istanbul, pozitionand Muzeul Pera printre obiectivele turistice ale unei calatorii in Turcia.

Desfasurata pe doua dintre cele cinci etaje ale muzeului, expozitia include lucrari celebre precum ‘Flowers’, ‘Campbell’s  Soup’, ‘Cowboys and Indians’ sau ‘Endangered Species’, si propune o calatorie impresionanta in universul artistului american. Mai jos cateva imagini!

Foto: Ioana, arhiva personala

PUBLISHED ON 13.05.2014

more in Mood Board