INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte

Andi Moisescu, Bogdan Stelea, Virgil Stanescu si Vlad Craioveanu, consilieri de stil la H&M

Cum ar fi sa iti recomande Andi Moisescu sau Bogdan Stelea piese de bodywear si, apoi, sa te intampine la casa baschetbalistul Virgil Stanescu alaturi de Vlad Craioveanu? Unii dintre clientii care au trecut, ieri, pragul magazinului H&M Unirea au raspunsuri la aceasta intrebare. Cu ocazia lansarii colectiei David Beckham Bodywear pentru primavara 2014, cei patru au acceptat provocarea de a fi consilieri de stil, transformand, pentru cateva ore, o sesiune obisnuita de cumparaturi intr-o experienta inedita.

Atunci cand rutina este inlocuita de momente surprinzatoare, dorinta de a le imortaliza este cat se poate de fireasca. Astfel, sesiunea de cumparaturi s-a imbinat cu una de fotografii. Vicki Nicola de la Vickipedia.ro a dus aceasta experienta la un alt nivel si a surprins o multime de zambete cu un aparat polaroid, oferind fotografiile cadou.

Despre colectia David Beckham Bodywear:
Colectia de primavara David Beckham Bodywear aduce o viziune proaspata asupra lenjeriei de corp clasice. Lansate, de curand, atat in magazinele H&M selectionate, precum si in mediul online, noile piese vestimentare completeaza colectia de baza, adaugand si o linie de articole vestimentare pentru copii.
Noua colectie este promovata printr-o campanie de comunicare ce include un spot TV al carui protagonist este insusi David Beckham. Spotul a fost vizionat pentru prima data de spectatorii din intreaga lume, pe data de 2 februarie, chiar in timpul Galei Super Bowl.

Foto si video: H&M

PUBLISHED ON 13.02.2014

more in Fashion Etc