WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Alicia Keys, imaginea Dahlia Divin de la Givenchy

Alicia Keys, imaginea Dahlia Divin de la Givenchy

Dupa o colaborare stransa in care directorul de creatie Givenchy, Ricardo Tisci, semneaza tinutele de scena ale artistei americane, Alicia Keys isi asociaza numele de aceasta data cu o creatie olfactiva a celebrei case de moda. Carismatica si de o frumusete radianta, Alicia este imaginea parfumului Dahlia Divin.

Semnata de regizorul Tim Walker, campania publicitara se transforma intr-o poveste moderna cu zane, inspirata de piesa pe care Alicia Keys a compus-o special pentru acest parteneriat. Scena este o camera dintr-un apartament din Paris, in care se afla o cutie mare din lemn. Cand muzica incepe, cutia se deschide, iar incaperea este invadata de o lumina aurie pe care o emana femeia Dahlia Divin, interpretata de Alicia. Rochia pe care aceasta o poarta iti capteaza atentia. Brodata manual cu pietre pretioase in atelierele Givenchy, creatia a fost finalizata in 500 de ore de munca. Rezultatul este o adevarata bijuterie purtabila, asemeni noului parfum Givenchy.

Creat de parfumierul Francois Demachy, Dahlia Divin este compus din armonii floral-lemnoase. “Pentru a defini femeia Dahlia Divin, am creat un parfum delicat si incantator, o alchimie a notelor colorate cu cele zemoase, care amintesc de copilarie”, povesteste Demachy. “Apoi, i-am oferit parfumului o nuanta solara, pentru a crea semnatura muzei radiante si remarcabile.”

Parfumul se deschide cu note de fructe aurii, prune galbene, care intalnesc aromele intense ale buchetelor de flori albe, dominate de florile de iasomie. La final, notele lemnoase de vetiver, lemn de santal si patchouli lasa o amprenta memorabila.

Cantareata, textiera, actrita, producator, regizor si filantrop, Alicia Keys are un portofoliu impresionant. In anul 2001, ea castiga premiul Grammy pentru cel mai bun album de debut, ‘Songs in a Minor’, moment in care talentul ei se bucura de recunoastere la nivel international. Succesul artistei continua apoi cu cel de-al doilea album, ‘The Diary of Alicia Keys’. In anul 2009, colaborarea cu Jay-Z pentru piesa ‘Empire State of Mind’ o repozitioneaza in lumina reflectoarelor, iar cel mai recent album al artistei, ‘Girl on Fire’, ii aduce al 15-lea Grammy, la categoria cea mai buna piesa R&B.

Alicia Keys impleteste cariera muzicala cu cea de autor, fiind pe lista Bestselling Autors – New York Times. Mai mult decat atat, debutul ei regizoral i-a adus o nominalizare la Directors Guild (Organizatia Regizorilor). Un filantrop influent, Alicia este co-fondatoarea si ambasadoarea Keep a Child Alive, o organizatie de caritate care ofera tratament medical copiilor din Africa si India infestati cu virusul HIV.

Foto si info: Givenchy

PUBLISHED ON 02.09.2014

more in Newsroom