INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
ADELINA IVAN – designerul anului 2011

ADELINA IVAN – designerul anului 2011

Adelina Ivan a fost desemnata castigatoarea celei de-a patra editii a concursului „f&b Awards - DESIGNERUL ANULUI 2011”, organizat de FashionandBeauty.ro.

Adelina Ivan a fost aleasa dintre 30 de nominalizati, insumand  2119 voturi, fiind urmata de Ingrid Vlasov cu 1375 voturi,  Irina Schrotter cu 1346 voturi, Catalin Botezatu cu 1231 voturi si Kinga Varga cu 1222 voturi. In topul primilor zece designeri nominalizati la titlul „Designerul Anului 2011″ s-au  numarat:  Maria Lucia Hohan cu 1121 voturi,  Doina Levintza – 1116 voturi,  Elena Perseil – 1113  voturi, Agnes Toma – 1100 voturi si Stephan Pelger cu 1019 voturi. Tot pentru titlul „Designerul Anului 2011″ au fost votati si designerii:  Andreea Badala, Adrian Oianu, Lena Criveanu, Andra Clitan, Andreea Tincu,  Liza Panait, Rita Muresan, Andreea Musat, Corina Vladescu,  Dorin Negrau, Claudia Castrase, Ludmila Corlateanu, Irina Marinescu, Alina Botea, Alina Ene,Clara Rotescu,  Iris Serban, Razvan Ciobanu,Wilhelmina Arz.

Absolventa a Facultatii de Design la Academia de Arta din Bucuresti, Adelina Ivan s-a lansat in lumea modei in 2004 cand a lansat brandul Zasha, o linie ready-to-wear in serie limitata adresata unui public dinamic si cu imaginatie. Lansata patru ani mai tarziu, linia Adelina Ivan imbina simplitatea si functionalitatea intr-un concept retro-avangardist axat pe reinventarea taieturilor clasice, un concept contemporan in care moda se redefineste interferand cu celelalte arte. Creatiile Adelina Ivan se gasesc in magazine din Bucuresti, dar si din Paris, New York, Milano, Lisabona, Kuweit si Beirut (www.adelinaivan.com).

 

 

Foto via fashionandbeauty.ro

PUBLISHED ON 14.05.2012

more in Newsroom