WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

INSPIRATIE

LOEWE & Jonathan Anderson, 11...

Zilele trecute, Jonathan Anderson si-a anuntat plecarea de la LOEWE, casa…

WE LIKE

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport…

INSPIRATIE

ADN-ul caselor de moda

Retragerea unei persoane din rolul de director de creatie demareaza in…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Acasa. “Work in progress”.
Editor's Choice
Autor: Ioana Lovin

Acasa. “Work in progress”.

Acasa ramane “work in progress”, indiferent cat timp a trecut de cand spatiul numit astfel este locuit. O fotografie inramata, adaugata pe raft, o noua fata de masa sau de perna, un obiect decorativ primit cadou, o piesa de mobilier mutata unde are mai mult sens in prezent… Sunt modificari marunte care se intampla constant si care fac spatiul sa evolueze in ritmul vietilor noastre.

M-am gandit la acest lucru recent, cand m-am uitat la fotografiile colectiei “The art of living in” de la MANGO Home. Mi-a placut starea pe care o transmit si am inceput un exercitiu pe care il fac de obicei cand vad o colectie noua de design: imi imaginez ce si cum as integra in propria viata.

In primul rand, am fost surprinsa de cat de mult imi place visiniul, o culoare spre care nu cred ca mi-as fi indreptat atentia daca as fi avut in fata un simplu paletar, dar asa, transpusa in obiecte de design, situatia s-a schimbat. Imi plac servetele de in si bumbac, pernele in dungi sau efectul sticlei cu bule. Sunt detalii vizuale si tactile care pot contribui la starea hygge spre care aspiram oricand, cu precadere in sezonul rece, cand vietile noastre se desfasoara mai mult in interior.

Pentru mai multa inspiratie, las in continuare o selectie din imaginile dedicate colectiei:

Sursa foto: Mango

PUBLISHED ON 17.09.2024

more in Mood Board