INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
50 de ani ECCO si un nou model de mocasini

50 de ani ECCO si un nou model de mocasini

Ecco celebreaza cei 50 de ani de existenta prin lansarea unui nou model de mocasini. ECCO Mind imbina tehnologia prezentului cu designul pantofilor care au adus faima brandului suedez.

In urma cu aproape cinci decenii, a fost creat ECCO Joke, o pereche de incaltaminte comoda, cu un design clasic, ce avea sa se transforme in emblema firmei. De altfel, acesta este primul pantof care a avut logo-ul ECCO pe talpa si a reprezentat un model purtat atat de femei si barbati cat si de copii. Compania avea sa devina cunoscuta si pe plan international cu 10 ani mai tarziu, respectiv in anii ’80, odata cu lansarea ECCO Free si Time.

Acesta modele au fost punctul de pornire pentru realizarea pantofilor ECCO Mind, disponibili in nuante intense de fuchsia si albastru, dar si pe negru, gri deschis, maro sau crem. Atat partea superioara a pantofilor cat si captuseala sunt realizate din piele. Noii mocasini au talpa usoara si flexibila, iar sistemul patentat Confort Fybre asigura piciorului un mediu racoros si igienic.

Foto si info: ECCO

PUBLISHED ON 23.04.2013

more in Newsroom