WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
5 minute – Primul curs de Speedchange de stil personal din Romania

5 minute – Primul curs de Speedchange de stil personal din Romania

Stilistii si consultantii de imagine Ovidiu Buta si Ana-Maria Morodan vor sustine, pe 13 si 20 aprilie, primele cursuri de SPEEDCHANGE de stil personal din Romania, intitulate '5 minute'. Cei doi sustin ca oricine isi poate contura usor o poveste de stil, folosind trucuri care iti iau doar 5 minute. Ei mizeaza pe detaliile care construiesc o imagine, depasind limitele impuse de tendinte.

“Sa dai valoare fiecarei alegeri vestimentare, sa o domini si sa nu o lasi niciodata <sa te poarte>, asta este elementar in construirea unui stil personal remarcabil. Moda inseamna <democratie>, alegeri care sa vorbeasca despre tine lumii, <o armura care sa te apere de rutina zilnica>. Trebuie sa scapam de dictatura tendintelor, a temerilor <faux pas>-urilor, mai ales azi, cand nimic nu mai este prea mult sau nepotrivit. Singurele reguli <in picioare> trebuie sa fie sa te stii bine, sa-ti cunosti preferintele, punctele de forta, puterea sarmului tau si cateva reguli clare, de estetica elementara. Atat. Restul, cand e vorba de stil, vine firesc si poate sa-ti rescrie istoria personala. Iar trucuri bine organizate, care sa-ti ia 5 minute, pot face cu-adevarat minuni”, spune Ovidiu Buta.

In 2 ore de curs, pe 13 si 20 aprilie, la Palazzo Lido (fosta Casa Angelescu, pe C.A. Rosetti, la numarul 13), participantele vor primi evaluari si fise de stilism personalizate, un kit de idei de imagine si branding personal, de trucuri de transformare rapida, idei de shopping personalizate, solutii de povesti personale de moda si de reorientare a garderobei, toate organizate pe module speciale.

Pentru detalii, aici:contact@in5minute.ro
Inscrieri si detalii despre “5 minute” intra pe pagina de Facebook 5minute

Sursa info si foto: 5 minute

PUBLISHED ON 28.03.2013

more in Newsroom