EDITOR'S CHOICE

Ilustratii desenate de artiste, colorate...

Coloratul reprezinta o activitate des intalnita in rutina celor mici. Este,…

RED CARPET

10 dintre cele mai frumoase...

Am stiut care este tinuta favorita de pe covorul rosu de…

HOT TREND

Ce parere ai despre rochia...

Sunt deja ani buni de cand rasfoiesc fotografii de pe covorul…

TINUTA SAPTAMANII

Sofia Carson, intr-o rochie Giambattista...

Sofia Carson a purtat, pe covorul rosu de la UNICEF Snowflake…

INSPIRATIE

Palaria, o alegere sic si...

Asociez palaria cu sezonul estival. E perioada in care obisnuiesc sa…

RED CARPET

10 tinute sic & elegante....

Am ales 10 tinute dintre sutele pe care le-am vazut in…

INSPIRATIE

Bijuterii statement pentru toamna-iarna 2019

Cateodata e mai usor sa descrii ceva prin ceea ce nu…

Editor's Choice

Bulinele, cele mai vesele imprimeuri

Imi plac bulinele. Desi nu am in garderoba multe haine si accesorii care sa-mi sustina acum declaratia, cred ca ele sunt imprimeurile mele preferate. Daca ma gandesc putin, realizez ca portofelul meu ma sustine si mai stiu sigur inca o rochie care face asta. Am purtat-o de nenumarate ori in vara. Ah, si mai am si niste dresuri si sosete super-simpatice. Bulinele par un imprimeu vesel, ce reuseste sa acorde un aer jucaus unei piese, indiferent de designul ei. Ele imi atrag atentia ca un magnet. Mai mult decat atat, daca vad, intr-o mare de oameni, pe cineva care le-a integrat intr-o tinuta, sunt sanse mari ca acea alegere vestimentara sa-mi ramana in memorie. Nu am intalnit foarte des bulinele in colectiile toamna-iarna 2019, prezentate de designeri la evenimentele Saptamana Modei, altele sunt mai degraba imprimeurile care au dominat podiumul. Asta nu inseamna ca ele au lipsit. Le-am observat la Alberta Ferretti, Victoria Beckham, Shrimps (brandul cunoscut pentru piesele si accesoriile din blana artificiala), Marc Jacobs, Louis Vuitton sau Richard Quinn. Shrimps | Sursa foto: Hepta.ro Victoria Beckham | Sursa foto: Hepta.ro Alberta Ferretti | Sursa foto: Hepta.ro Shrimps | Sursa foto: Hepta.ro Richard Quinn | Sursa foto: Hepta.ro Louis Vuitton | Sursa foto...

Inapoi Inainte

5 antreprenori romani – despre afaceri si pasiuni

Dragos Anastasiu, Camelia Sucu, Doru Panaitescu, Mihaela Radulescu si Rucsandra Hurezeanu, 5 dintre antreprenorii romani de succes au vorbit despre rolul important pe care il are pasiunea in dezvoltarea unei afaceri. In cadrul conferintei organizate de Accendo Training, fiecare poveste s-a transformat in sursa de inspiratie pentru cei prezenti. Din discursul lor amplu, am selectat cate o idee, un citat, o teorie sau un sfat.

Dragos Anastasiu, presedinte Eurolines, sponsor proiect de investitii Arena Leilor
Dragos Anastasiu a studiat medicina si a profesat pentru o perioada ca medic in Germania. Intors in Romania, a schimbat cu totul registrul, iar astazi este un nume cunoscut in transporturi si in turism. Chiar daca nu se considera pasionat de cele doua domenii, Anastasiu a prezentat pasiunea ca unul dintre elementele cheie pentru succesul unei afaceri. „Nu cred ca neaparat ca aceste lucruri ma pasioneaza, dar ce am descoperit atunci cand am facut schimbarea si, cu atat mai mult, in urmatorii ani, este ca ma pasioneaza altceva. Ma pasioneaza sa ofer servicii, ma pasioneaza sa construiesc, sa vad cum lucrurile se dezvolta.” Pentru el, „a oferi servicii inseamna a actiona pentru a aduce plus valoare altcuiva.”
Dragos Anastasiu a precizat ca motivatia de a nu avea sef care ii indreapta pe tineri spre antreprenoriat este una gresita. „Atunci cand esti antreprenor, ai sef. Toti clientii si colaboratorii sunt sefii tai”, a mentionat el.

Camelia Sucu – owner Class Living, antreprenor in serie
Si Camelia Sucu si-a inceput cariera ca medic, meserie la care a renuntat dupa o scurta perioada de timp pentru a porni pe calea antreprenoriatului. Imediat dupa revolutie, a creat alaturi de sotul ei ceea ce a devenit una dintre cele mai de succes branduri de mobila din Romania: Mobexpert. Astazi, Camelia Sucu conduce singura afacerea Class Living, numarandu-se printre cele mai puternice femei din Romania.
Ea se autointituleaza un antreprenor instinctual si considera ca nu exista reguli care sa-ti asigure succesul in afaceri. Antreprenoriatul este asemanator invatarii mersului in coplarie, iar cazaturile fac parte din proces. „Un antreprenoriat nu este neaparat rezultatul unei vocatii sau al unui talent”, spune ea. „Inseamna cultivarea unei oportunitati, a unei sanse, a unei simple ocazii sau a unei idei venite conjunctural.”
Camelia Sucu pune semnul egalitatii intre antreprenoriat si pasiune si afirma ca: „Nu as fi putut sa fac nimic din tot ce am facut, nici macar sa pierd, daca nu puneam foarte multa pasiune in ceea ce munceam.”

Doru Panaitescu – Owner Wild Escapes, consultant independent online
Speologie alpina, canyoning-ul, ornitologie, etologie, fotografie subterana, scufundari… Acestea reprezinta doar o parte dintre pasiunile lui Doru Panaitescu. Sunt pasiuni care necesita investitii serioase in echipamente performante si timp pentru a fi explorate si dezvoltate. Panaitescu le-a acceptat provocarea si incet-incet acestea i-au conturat o idee de afacere, care ii permite astazi sa spuna ca traieste din propriile pasiuni. Wild Escapes prezinta cu siguranta una dintre cele mai pline de adrenalina variante de teambuilding-uri.

„Pasul zero. Ca sa-ti transformi pasiunea intr-o afacere, lasa-te de altceva! Dar lasa-te in momentul in care ai garantia ca iti vin niste bani”, spune Doru Panaitescu. El recomanda sa mergi in paralel cu jobul pana cand ai niste contacte pe care te poti baza pentru ca afacerea ta sa porneasca in adevaratul sens al cuvantului.

Mihaela Radulescu, fondatoarea companiei de personal branding Innerout
Cu 14 ani de experienta in publicitate si branding, Mihaela Radulescu a vorbit despre personal branding, despre nevoia oamenilor de a avea povesti care transforma obiectele in lucruri mai valoroase decat sunt de fapt si, nu in ultimul rand, despre afaceri cu pasiune.
„Because light travels faster than sound, people appear bright before you hear them speak.” Este unul dintre citatele mentionate de ea, care ne-a ramas in minte.
Dezvoltand tema conferintei, Mihaela Radulescu a afirmat ca: Pasiunile, fie ca le transformam in business sau nu, creeaza valoare pentru tine si pentru altii in egala masura, pentru comunitati, iar, din perspectiva unora, pentru o lume intreaga (a se vedea Steve Jobs si multi alti, care ne-au schimbat vietile la nivel planetar). Afacerile cu pasiune sau despre pasiuni sunt afaceri antreprenoriale creatoare de valoare si, nu in ultimul rand, branding-ul exista pentru ca aceasta valoare sa fie constientizata si comunicata.”

Rucsandra Hurezeanu – fondatoare Ivatherm
Pasiunea Rucsandrei Hurezeanu pentru produsele cosmetice s-a conturat inca din copilarie. De meserie farmacista, mama ei isi pregatea cremele singura, iar ea o urmarea intotdeauna fascinata. Peste ani de zile, Ruxandra Hurezeanu urma sa devina fondatoarea primei companii de dermato-cosmetice din Romania. Printre elementele care au contribuit la succesul companiei, ea a mentionat inovatia, identitatea si, nu in ultimul rand, echipa. Ruxandra Hurezeanu a vorbit despre importanta de a lucra cu bucurie, energie si pozitivism. Si daca este un sfat care a impulsionat-o si a contribuit la ceea ce inseamna Ivatherm astazi este cel al mamei sale de a-si urma intotdeauna visele.

Foto: Accendo Training

PUBLISHED ON 24.10.2013

more in Newsroom