PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
20 de designeri autohtoni la UNVEILED 6

20 de designeri autohtoni la UNVEILED 6

UNVEILED editia a 6-a are loc, pe 12 mai, la Iqonique Class Studio (din Aleea Alexandru nr.7, sector 1) intre orele 11:00 si 19:00. Asa cum ne-am obisnuit din editiile precedente, evenimentul este dedicat designerilor romani aflati la inceput de drum. UNVEILED ofera, si de aceasta data, o portie zdravana de fashion autentic si proiecte originale de arta vestimentara.

20 de tineri creatori si creativi isi vor prezenta propunerile vestimentare inedite, alaturi de colectii in tendinte si accesorii unicat. Intre proiectele care vor participa la aceasta editie a evenimentului se regasesc nume noi, branduri proaspete: La Chatterie, Astrid Tirlea, Bianca Popp, Coolta Fashion, Tuxedo Confessions, Rue9, Ioana Ciolacu, Anca Miron, Alexandra Calafeteanu, Irina Irimia, Loredana Nedelcu, Larisa Dragna, Raluca Elena Cosereanu, Sanda Cojocaru, Zenya Fashion Atelier.

Prin selectia riguroasa a proiectelor expuse si promovate, UNVEILED a constituit inca de la primele editii o rampa de lansare pentru noua generatie de designeri. Totodata, pentru publicul iubitor de moda, de inovatie si creativitate, targul reprezinta o experienta alternativa de shopping 100% autentic.

Raluca Elena Rogoz, organizatoarea evenimentului, declara: “Atat pentru mine, cat si pentru designerii participanti, sentimentul de implinire a fost resimtit in momentul in care participarea la UNVEILED a pus bazele unor colaborari cu magazine online si concept-store-uri, iar creatiile propuse in cadrul targului si colectiile individuale au aparut in paginile revistelor de fashion. Am simtit ca le-am fost alaturi la primii pasi in evolutia lor profesionala”.

Expozitia cu vanzare va fi insotita si de o serie de mini-evenimente deschise publicului larg: workshop-uri si discutii despre shopping-ul online, despre tendintele de sezon si despre creatia vestimentara ca forma de exprimare personala. Biletul de intrare costa 10 lei si ofera acces la expozitie si workshop-uri.

UNVEILED 6 se va incheia cu un Cocktail Party ABSOLUT Designers Night Out in cadrul caruia designerii isi vor putea exprima creativitatea transformand conturul iconic al sticlei, in functie de personalitate, de imaginatie si de reflexele artistice proprii.

Foto: Unveiled

PUBLISHED ON 27.04.2012

more in Newsroom