WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
20 de designeri autohtoni la UNVEILED 6

20 de designeri autohtoni la UNVEILED 6

UNVEILED editia a 6-a are loc, pe 12 mai, la Iqonique Class Studio (din Aleea Alexandru nr.7, sector 1) intre orele 11:00 si 19:00. Asa cum ne-am obisnuit din editiile precedente, evenimentul este dedicat designerilor romani aflati la inceput de drum. UNVEILED ofera, si de aceasta data, o portie zdravana de fashion autentic si proiecte originale de arta vestimentara.

20 de tineri creatori si creativi isi vor prezenta propunerile vestimentare inedite, alaturi de colectii in tendinte si accesorii unicat. Intre proiectele care vor participa la aceasta editie a evenimentului se regasesc nume noi, branduri proaspete: La Chatterie, Astrid Tirlea, Bianca Popp, Coolta Fashion, Tuxedo Confessions, Rue9, Ioana Ciolacu, Anca Miron, Alexandra Calafeteanu, Irina Irimia, Loredana Nedelcu, Larisa Dragna, Raluca Elena Cosereanu, Sanda Cojocaru, Zenya Fashion Atelier.

Prin selectia riguroasa a proiectelor expuse si promovate, UNVEILED a constituit inca de la primele editii o rampa de lansare pentru noua generatie de designeri. Totodata, pentru publicul iubitor de moda, de inovatie si creativitate, targul reprezinta o experienta alternativa de shopping 100% autentic.

Raluca Elena Rogoz, organizatoarea evenimentului, declara: “Atat pentru mine, cat si pentru designerii participanti, sentimentul de implinire a fost resimtit in momentul in care participarea la UNVEILED a pus bazele unor colaborari cu magazine online si concept-store-uri, iar creatiile propuse in cadrul targului si colectiile individuale au aparut in paginile revistelor de fashion. Am simtit ca le-am fost alaturi la primii pasi in evolutia lor profesionala”.

Expozitia cu vanzare va fi insotita si de o serie de mini-evenimente deschise publicului larg: workshop-uri si discutii despre shopping-ul online, despre tendintele de sezon si despre creatia vestimentara ca forma de exprimare personala. Biletul de intrare costa 10 lei si ofera acces la expozitie si workshop-uri.

UNVEILED 6 se va incheia cu un Cocktail Party ABSOLUT Designers Night Out in cadrul caruia designerii isi vor putea exprima creativitatea transformand conturul iconic al sticlei, in functie de personalitate, de imaginatie si de reflexele artistice proprii.

Foto: Unveiled

PUBLISHED ON 27.04.2012

more in Newsroom