PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
1000 de paturi – un program Avon impotriva violentei domestice

1000 de paturi – un program Avon impotriva violentei domestice

AVON a lansat programul '1000 de paturi', menit sa vina in sprijinul femeilor victime ale violentei domestice. Proiectul face parte din Campania Respectului si urmareste strangerea fondurilor necesare pentru suplimentarea paturilor existente in centrele maternale din Romania.

„Din 2008 vorbim femeilor despre respect si libertate. Campania Respectului pentru femei  si-a propus sa sprijine femeile abuzate si familiile acestora si sa rupa lantul violentei domestice. Credem ca cea mai mare problema cu care ne luptam in prezent este faptul ca violenta este considerata un lucru normal in Romania. Prin cresterea numarului de paturi din adaposturile dedicate victimelor violentei domestice putem ajuta aceste femei sa inceapa o viata noua, departe de batai si suferinta”, declara Raluca Kisescu, Director de Marketing AVON Romania si Moldova.

Cele 53 de adaposturi existente in Romania nu ofera sufuciente locuri pentru a oferi protectie si sprijin tuturor femeilor care se confrunta cu aceasta problema. Prin programul demarat de AVON, oricine poate contribui la strangerea fondurilor necesare pentru cumpararea a inca 1000 de paturi, achizitionand bijuteriile respectului AVON. Colectia de bijuterii cu simbolul infinitului, compusa din Bratara Curajului, Inelul, Bratara si Colierul Respectului, a fost special creata pentru aceasta campanie. Toti banii obtinuti din vanzarea produselor sunt folositi exclusiv pentru a atinge acest scop.

Programul „1000 de paturi” a fost lansat pe 27 noiembrie, la Sibiu. Aici au avut loc doua evenimente: o conferinta de presa “Violenta domestica – informare si preventie” si evenimentul stradal “Seara de veghe a martorelor tacute”. In cadrul acestora, Andreea Marin Banica, ambasadoarea AVON Campania Respectului, a vorbit publicului larg despre violenta in familie: „M-am hotarat sa ma alatur campaniei «1.000 de paturi», pentru ca inteleg si sustin din toata inima cauza pentru care AVON lupta. Violenta domestica este inca un subiect tabu in Romania si femeile se tem sa vorbeasca despre cosmarul pe care il traiesc in propriul camin. Este momentul sa rupem tacerea si sa le eliberam din lanturile violentei. Poate ca 1.000 de paturi in plus nu reprezinta foarte mult, dar acesta este un pas important, pe care il putem face numai cu ajutorul vostru.”

Foto si info: Avon

PUBLISHED ON 29.11.2012

more in Newsroom