WE LIKE

Iris van Herpen. Designul prinde...

Designul prinde viata, la propriu, in Sympoiesis, colectia Iris van Herpen…

INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
1000 de paturi – un program Avon impotriva violentei domestice

1000 de paturi – un program Avon impotriva violentei domestice

AVON a lansat programul '1000 de paturi', menit sa vina in sprijinul femeilor victime ale violentei domestice. Proiectul face parte din Campania Respectului si urmareste strangerea fondurilor necesare pentru suplimentarea paturilor existente in centrele maternale din Romania.

„Din 2008 vorbim femeilor despre respect si libertate. Campania Respectului pentru femei  si-a propus sa sprijine femeile abuzate si familiile acestora si sa rupa lantul violentei domestice. Credem ca cea mai mare problema cu care ne luptam in prezent este faptul ca violenta este considerata un lucru normal in Romania. Prin cresterea numarului de paturi din adaposturile dedicate victimelor violentei domestice putem ajuta aceste femei sa inceapa o viata noua, departe de batai si suferinta”, declara Raluca Kisescu, Director de Marketing AVON Romania si Moldova.

Cele 53 de adaposturi existente in Romania nu ofera sufuciente locuri pentru a oferi protectie si sprijin tuturor femeilor care se confrunta cu aceasta problema. Prin programul demarat de AVON, oricine poate contribui la strangerea fondurilor necesare pentru cumpararea a inca 1000 de paturi, achizitionand bijuteriile respectului AVON. Colectia de bijuterii cu simbolul infinitului, compusa din Bratara Curajului, Inelul, Bratara si Colierul Respectului, a fost special creata pentru aceasta campanie. Toti banii obtinuti din vanzarea produselor sunt folositi exclusiv pentru a atinge acest scop.

Programul „1000 de paturi” a fost lansat pe 27 noiembrie, la Sibiu. Aici au avut loc doua evenimente: o conferinta de presa “Violenta domestica – informare si preventie” si evenimentul stradal “Seara de veghe a martorelor tacute”. In cadrul acestora, Andreea Marin Banica, ambasadoarea AVON Campania Respectului, a vorbit publicului larg despre violenta in familie: „M-am hotarat sa ma alatur campaniei «1.000 de paturi», pentru ca inteleg si sustin din toata inima cauza pentru care AVON lupta. Violenta domestica este inca un subiect tabu in Romania si femeile se tem sa vorbeasca despre cosmarul pe care il traiesc in propriul camin. Este momentul sa rupem tacerea si sa le eliberam din lanturile violentei. Poate ca 1.000 de paturi in plus nu reprezinta foarte mult, dar acesta este un pas important, pe care il putem face numai cu ajutorul vostru.”

Foto si info: Avon

PUBLISHED ON 29.11.2012

more in Newsroom