INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte

100 de designeri @ V for Vintage #19

Pe 11 si 12 noiembrie, cea de-a 19-a editie a targului V for Vintage reuneste 100 de designeri la Grand Hotel du Boulevard din Bucuresti. Acestia sunt alesi de un juriu format din Domnica Margescu de la Elle Romania, Andreea Badala de la Murmur si Laura Calin, fondatoarea evenimentului.

Din cele peste 200 de inscrieri pentru participarea la targ, vor ramane portofoliile care respecta tema de design a editiei: Reinterpretarea tinutelor feminine in cheie masculina. Criteriile de selectie urmarite de juriu sunt: calitatea designului si a executiei, coerenta colectiei, interpretarea temei si viziunea artistica.

“Selectia participantilor la V for Vintage este un demers esential pentru a pastra si a creste permanent calitatea designului din colectiile ce pot fi gasite in cele doua zile de targ. La fiecare editie invitam in juriu persoane cu experienta si expertiza in domeniu, a caror opinie garanteaza publicului nostru selectia unui design autentic. Colectiile capsula prezentate in premiera la targ de fiecare designer admis la V for Vintage sunt analizate atent de juriu in faza inscrierilor. Anul acesta o avem alaturi de noi pe Domnica Margescu, fashion director ELLE Romania, una dintre cele mai puternice si avizate voci din industria de moda si pe Andreea Badala, designerul si fondatorul brandului Murmur, brand cu o identitate autentica, care reuseste sa-si consolideze pozitia pe piata globala cu fiecare noua colectie,” spune Laura Calin.

Evenimentul din aceasta toamna continua traditia de a-i recompensa pe unii dintre cei mai talentati designeri. V for Vintage ofera designerilor participanti sansa de a intra in contact cu echipele unor importante publicatii de moda si lifestyle din Romania. Plecand de la tema editiei – antreprenoriatul de frumos, premiile oferite reflecta atat performantele creative si stilistice, cat si strategia antreprenoriala de dezvoltare.

Premiile oferite sunt:
BEST DESIGNER by Elle – premiu oferit de revista Elle Romania
BEST YOUNG DESIGNER by Glamour – premiu oferit de revista Glamour
BEST BRAND by Unica – premiu oferit de revista Unica designerului care a reusit sa construiasca un brand coerent, consistent si care a dovedit ca intelege importanta strategiei de marketing si a comunicarii in moda.
PREMIUL de Popularitate – premiu votat de catre vizitatorii targului si oferit celui mai popular designer la V for Vintage #19 – What’s your favourite?

Afla mai multe pe VforVintage.ro sau pe pagina lor de Facebook.

Editia #19 V for Vintage este sustinuta de:
Radio Guerrilla
Powered by Vichy, Paul, Perwoll
Lifestyle & Fashion: Elle, Glamour, Unica, Avantaje
Design & Culture: Visuell.ro, Igloo, The Institute, Modernism, Revista Atelierul
News: Iqads, Romania Libera
City Life: petocuri.ro, urban.ro, metropotam.ro, divahair.ro

Foto via V for Vintage

PUBLISHED ON 20.10.2017

more in Newsroom