INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
10 rochii ale Printesei Diana, vandute cu 1,2 milioane de dolari

10 rochii ale Printesei Diana, vandute cu 1,2 milioane de dolari

10 rochii iconice, purtate de Printesa Diana la diferite evenimente fastuoase, au fost vandute ieri cu 1,2 milioane de dolari, in cadrul unei licitatii organizate de casa Kerry Taylor. Cea mai scumpa piesa vestimentara l-a constat pe cumparatorul ei 363 000 de dolari. De altfel, aceasta este celebra rochie de catifea din matase bleumarin cu care Lady Diana a participat la un dineu la Casa Alba in 1985. Aici, Printesa a dansat alaturi de John Travolta, iar momentul a fost imortalizat intr-o multime de fotografii ce au facut inconjurul lumii.

Conform Ferrary Press Agency, rochiile prezentate la licitatie fac parte din colectia de tinute pe care Printesa Diana planuia sa le scoata ea insasi la licitatie in 1997, cu putin timp inainte de accidentul in care si-a pierdut viata. Convinsa de fiul ei cel mare, Printul William, Lady Diana urma sa vanda aceste rochii si sa foloseasca banii obtinuti in scopuri caritabile.

Pe langa creatia memorabila semnata Victor Edelstein care a costat cel mai mult, la licitatie de la Londra au fost incluse si alte cinci rochii de seara semnate Catherine Walker – unul dintre designerii preferati ai Printesei, o rochie din catifea neagra semnata Bruce Oldfield, dar si o rochie de cocktail din sifon, realizata de Zandra Rhodes.

Stanga: Rochie din catifea Victor Edelstein vanduta cu 240000 de lire/363000 de dolari. Dreapta: Rochie Zandra Rhodes din sifon 48000 de lire/72000 de dolari

Stanga: Rochie turcoaz Catherine Walker din paiete – vanduta cu 90000 de lire/136 000 de dolari. Dreapta: Rochie Catherine Walker, ivoar cu flori din paiete roz –  78 000 de lire/118 000 dolari.

Foto: Hepta.ro

PUBLISHED ON 20.03.2013

more in Newsroom