INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte

10 femei celebre reinventeaza geanta Peekaboo de la Fendi

Gwyneth Paltrow, Zaha Hadid, Adele si Cara Delevingne se numara printre cele 10 celebritati feminine care au personalizat geanta Peekaboo, in cadrul unui proiect caritabil organizat de Fendi pentru Kids Company. Cu un design in armonie cu stilul si universul creativ ce definesc fiecare icon, gentile vor fi vandute printr-o licitatie online, desfasurata pana pe 30 mai.

fendi_peekaboo_project-jpg

Initiativei Fendi s-au alaturat si Naomie Harris, Jerry Hall, Georgia May Jagger, Tracey Emin, Tanya Ling si Kate Adie, care au contribuit cu ideile lor la conturarea unei colectii inedite. Pe langa componenta caritabila, proiectul Peekaboo reprezinta totodata modalitatea prin care Fendi a ales sa celebreze deschiderea unui nou magazin la Londra, unde sunt expuse in prezent si cele 10 noi creatii. Conform Fendi.com, fiecare model de geanta este realizat in doua exemplare, unul ramanand in posesia celei care l-a creat, iar celalalt fiind scos la licitatie.

Eleganta si aerul sofisticat care o caracterizeaza pe actrita Gwyneth Paltrow au fost transpunse intr-un model de geanta stylish, in alb si negru. Zaha Hadid a ales sa exploreze zona de interferenta dintre arhitectura si design vestimentar, construind o piesa cu forme geometrice, impresionante. Adele ne-a cucerit cu un zambet, oferind gentii Peekaboo un chip feminin, iar Naomie Harris a transformat creatia ei intr-un manifest pentru egalitate intre oameni. Descopera povestea fiecarei genti si a starului care a realizat-o pe Fendi.com!

Foto: Fendi.com

PUBLISHED ON 05.05.2014

more in Fashion Etc