FEMEI CARE NE INSPIRA

Madeleine x Noemi. Inelele de...

Madalina Tudor Radulea, fondatoarea si designerul brandului de bijuterie Madeleine, si…

EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte

ZOOT. Online/Offline Shopping

vizual_ZOOT-1

Astazi, experienta shopping-ului reprezinta pentru multe dintre noi un mix intre online si offline. Nu de putine ori, pornim sesiunea de cumparaturi din fata calculatorului. Navigam in tihna printre produsele prezentate pe site-ul brandului dorit, le selectam pe cele care ne plac si, apoi, mergem la magazinul cel mai apropiat sa le probam. Daca totul e pe masura asteptarilor, finalizam tranzactia in offline.

Acest obicei al consumatorilor explica si succesul de care a avut parte magazinul multibrand ZOOT, lansat de curand si in Romania. Dezvoltat la randul sau dupa un model ONLINE/OFFLINE, ZOOT inlocuieste conceptul de magazin clasic cu asa numitele Cabine de Fericire, unde produsele indragite si comandate in online pot fi probate inainte de a fi achizitionate. Posibilitatea ca produsele sa ajunga direct la tine acasa si returnarea gratuita in 90 de zile tempereaza si ele temerile pe care le ridica uneori e-commerce-ul.

ZOOT nu este doar despre haine, ci si despre home&deco, iar printre brandurile din portofoliul lor se regasesc nume precum: Only, Vero Moda, Desigual, Jack & Jones, Solid, adidas, TOMS, Closet, Vagabond, J.Lindeberg, Scotch & Soda, Maison Scotch, Kling, Bugatti, sau Converse.

ZOOT.ro

Our Zoot List :)

PUBLISHED ON 12.11.2015

more in Newsroom