PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Vedetele la avanpremiera Versace for H&M de la Bucuresti

Vedetele la avanpremiera Versace for H&M de la Bucuresti

Andreea Raicu, Loredana Groza, Dana Rogoz si Adela Popescu sunt cateva dintre vedetele ce au participat aseara la avanpremiera Versace for H&M de la Baneasa Shopping City din Bucuresti. Ele si-au compus tinutele din piesele preferate ale colectiei limitate si au luat parte alaturi de ceilalti invitati la o experienta de shopping inedita.

Directorul de creatie al casei Versace, Donatella Versace, a recurs la arhive pentru a aduce unele dintre creatiile Versace unui public complet nou. Pentru femei, rochiile emblematice sunt elementele centrale, in timp ce imbracamintea pentru barbati se axeaza pe croieli precise si elemente clasice cu imprimeuri in culori puternice, printuri indraznete si atitudine stralucitoare. Iata in continuare cateva imagini de la evenimentul de aseara!

Colectia Versace for H&M va fi disponibila in magazinele din Unirea Shopping Center si Baneasa Shopping City, pe 17 noiembrie, ora 8.00 AM. Pentru o experienta cat mai placuta, va exista un sistem de shopping special, care va oferi ocazia cat mai multor clienti sa cumpere produse din aceasta colectie limitata. Clientii pot achizitiona un singur explemplar din fiecare produs (accesorii etc.) si o singura marime (produs vestimentar/pantofi). Produsele pot fi returnate in termen de o zi, in baza bonului, intr-unul dintre magazinele care comercializeaza colectia.

Foto: H&M Romania

 

PUBLISHED ON 17.11.2011

more in Newsroom