INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Tinutele vedetelor la premiera ‘All Is Lost’ de la Cannes

Tinutele vedetelor la premiera ‘All Is Lost’ de la Cannes

Milla Jovovich, Jessica Chastain, Petra Nemcova si Liu Wen sunt cateva dintre artistele ce au participat, ieri, la premiera filmului "All Is Lost" de la Cannes si au transformat covorul rosu in unul cat se poate de stralucitor.

Milla Jovovich a optat pentru o rochie Armani, cu aplicatii stralucitoare pe partea de top si cu fusta ampla, bleumarin. A purtat parul coafat simplu si un machiaj ce a pus accentul pe privire. Ochii au fost conturati cu negru, iar buzele invaluite intr-o nuanta naturala de roz.

Cu o zi inainte de premiera “All Is Lost”, Jessica Chastain a pasit pe covorul rosu intr-o rochie alba. De aceasta data, artista a optat pentru culoare si a purtat o rochie Givechy Couture, mov intens, cu aplicatii din pietre stralucitoare. A avut parul prins intr-o coada lejera si un machiaj ce i-a accentuat discret frumusetea trasaturilor.

Si Liu Wen a spus da culorilor intense, alegand sa poarte o rochie albastra, din dantela, semnata Roberto Cavalii. A purtat parul liber pe spate si un machiaj nude, cu buze roz.


Petra Nemcova a ramas fidela nuantelor deschise si a pasit pe covorul rosu intr-o rochie nude cu paiete, semnata Elie Saab Couture. A purtat parul prins intr-un coc lejer si un machiaj bronzant.

Foto: Hepta.ro

PUBLISHED ON 23.05.2013

more in Newsroom