INSPIRATIE

RADAR Festival 2025. Arta &...

RADAR – Festivalul de New Media Art este locul in care…

EDITOR'S CHOICE

Bijuterii inspirate de plante, vazute...

Peste 270 de designeri din 40 de tari contureaza cea de-a…

WE LIKE

Olivia Palermo & stilul ei...

Inspiratia vestimentara la evenimentele Saptamana Modei nu se gaseste doar pe…

WE LIKE

Artown NOW 2025. Spiritul locului...

Anuala de arta urbana Artown NOW de la Ploiesti prezinta toamna…

FEMEI CARE NE INSPIRA

Madeleine x Noemi. Inelele de...

Madalina Tudor Radulea, fondatoarea si designerul brandului de bijuterie Madeleine, si…

EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

Postcards from friends

Un muzeu pe zi: Baloon Museum | Grand Palais

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o sursa sigura de inspiratie. Ne-am obisnuit ca, la finalul lor, sa avem parte de un rasfat vizual prin vederile surprinse de ea in locurile in care ajunge. Andreea stie mereu cum sa ne surprinda, chiar si atunci cand destinatia e una in care a ajuns de multe ori, in vacanta sau in deplasari profesionale, asa cum este Parisul. De aceasta data, a ales, ca focus pentru vederile ei, muzeele si galeriile din capitala Frantei, un oras-muzeu in sine. Am ales sapte dintre ele si dedicam fiecare zi a acestei saptamani unui loc vizitat si fotografiat de ea in august. Miercurea e binevenit un boost de energie si avem proiectul potrivit pentru asta. "Euphoria - Art is in the air" este o expozitie interactiva de arta gonflabila, prezentata de Baloon Museum, pana pe 7 septembrie 2025, la Grand Palais. Scopul muzeului este acela de a explora posibilitatile pe care le ofera aerul ca mediu de expresie in arta. Desi invizibil si usor, acesta contribuie la realizarea unor instalatii de mari dimensiuni, intr-o paleta larga de culori si, prin urmare, cu un efect vizual puternic. In plus, componenta interactiva transforma o vizita la muzeu intr-o experienta iesita din comun… chiar euforica.:) ...

Inapoi Inainte
The Good Wife – Colectia Murmur ss 2012

The Good Wife – Colectia Murmur ss 2012

Pornind de la 'The good wife's guide' publicat in presa americana a anilor '50, Andreea Badala si-a imaginat, pentru colectia primavara-vara 2012, femeia perfecta din punctul de vedere al unui barbat. Asa a luat nastere The Good Wife, seducatoare, dar supusa, frumoasa si discreta in public, dar mai frumoasa si uneori neimblanzita in privat.

Colectia debuteaza in forta cu imprimeuri si culori fondante. Bulinele imprimate se transforma in perforatii sau gravuri pe piele. Formele rotunde au diverse proportii si completeaza sau evidentiaza formele corpului feminin. Cupele de sutien de inspiratie retro, realizate manual printr-un mix de tehnici traditionale si industriale, sunt incorporate in rochii care inchid corpul prin siraguri nesfarsite de baba-mos sau snururi elastice.

Tinutele sunt completate de accesorii, precum harnasamente de bust, portjartiere din piele, curele-portjartier sau harnasamente complexe din benzi elastice si piele. Acestea au fost concepute pentru a fi purtate peste haine sau direct pe piele.

“The Good Wife” a fost prezentata in cadrul targului Who’s Next Paris in septembrie 2011. Prin intermediul colectiei, Murmur se pozitioneaza clar pe nisa care face legatura intre pret-a-porter si accesoriu erotic. Aceasta este deja prezenta in magazinele din Paris, Lyon, Amsterdam, Londra si Beirut, iar de la inceputul lunii martie a fost inclusa si in showroom-ul designerului si in diferite magazine din Bucuresti.

Pentru cea de-a treia colectie, Murmur realizeaza prima campanie de imagine, fotografiata de Ionut Staicu intr-un spatiu cu puternice valente casnice. Femeia Murmur e surprinsa intr-un moment de reverie, in care activitatile casnice reprezinta un ritual care curge in acelasi pas cu gandurile ei.

Foto: Ionut Staicu

PUBLISHED ON 02.03.2012

more in Newsroom