WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte

Targul Christmas CONCEPT #3. O multime de idei de cadouri la un loc.

Cea de-a treia editie a targului Christmas CONCEPT by V for Vintage se desfasoara, pe 8 si pe 9 decembrie, la Palatul Telefoanelor de pe Calea Victoriei 35 din Bucuresti. Vor fi doua zile de shopping inspirat, cu o multime de idei de cadouri din care sa alegi ce li se potriveste mai bine persoanelor dragi din viata ta.

Christmas CONCEPT #3 inseamna:
DESIGN DE OBIECT | BIJUTERIE CONTEMPORANA | DESIGN VESTIMENTAR
VINTAGE AUTENTIC | COSMETICE BIO | GOURMET

“La plimbare pe Calea Victoriei, luminitele s-au aprins si orasul miroase a scortisoara, vin fiert si lemn dulce. Este timpul sa daruiesti ceva ce tie ti-ar placea sa primesti. Ideile bune schimba orasul asa ca noi transformam timp de doua zile un palat din centrul orasului intr-un spatiu cu cadouri creative. Christmas CONCEPT aduce designeri si colectionari, bunatati pentru oameni mari si minunatii pentru cei mici, de la gourmet sau sugar free candies la cosmetice bio si lucruri atent mestesugite, toate in armonie cu natura,” spune echipa V for Vintage.

Cand:
8 – 9 Decembrie
Palatul Telefoanelor (Calea Victoriei 35)
Un eveniment curatoriat de V for Vintage si V for Verde

Program:
Sambata, 8 decembrie 11:00 – 19:00
Duminica, 9 decembrie 11:00 – 19:00

#ChristmasCONCEPT #VforVINTAGE

Christmas CONCEPT este adus de:
RADIO GUERRILLA< GLAMOUR Romania, The Institute, Revista Atelierul, Dreamingof.net, Life.ro, Petocuri.ro, Kfetele.ro, IQads, FEEDER.ro

PUBLISHED ON 03.12.2018

more in Newsroom