WE LIKE

Iris van Herpen. Designul prinde...

Designul prinde viata, la propriu, in Sympoiesis, colectia Iris van Herpen…

INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
M∙A∙C Liptensity

M∙A∙C Liptensity

Cand vine vorba despre nuante de rujuri, M∙A∙C are un portofoliu impresionant de peste 240 de nuante. Colectia Liptensity adauga, in aceasta toamna, inca 24 de culori dezvoltate impreuna cu Maureen Seaberg, una dintre putinele persoane tetracromate din lume. Asta inseamna ca ea are capactitatea de a detecta cu ochiul liber peste 100 de milioane de nuante, in conditiile in care cei mai multi dintre noi detectam 1 milion. Nici un milion nu pare tocmai putin, dar, pe langa el, 100 de milioane suna de-a dreptul impresionant, nu-i asa?

Pentru Liptensity, Maureen Seaberg a optat doar pentru culori pure. Acest lucru sporeste semnificativ probabilitatea ca, orice ruj ai alege, acesta sa ti se potriveasca indiferent de nuanta tenului. Pentru a reda cu fidelitate viziunea lui Seaberg, specialistii au creat o formula cu o cantitate mult mai mare de pigmenti. E un lucru pe care il remarci imediat atunci cand testezi rujurile. O singura aplicare este suficienta pentru a colora buzele intens si uniform. Formula cu gel confera un finisaj satinat si luminos, dar si foarte rezistent.

Inainte ca noi sa avem ocazia de a o incerca nuantele preferate pe propria piele, noua colectie a fost testata de make-up artisti in backstage-ul prezentarilor de la Saptamana Modei dedicata tendintelor toamna/iarna 2016. De exemplu, nuanta Doe a fost purtata de toate modelele care au pasit pe catwalk la Balmain.

Balmain Backstage Fall/Winter 2016

Balmain / Foto: Hepta.ro

In ceea ce priveste aplicarea rujurilor, specialistii M∙A∙C au trei recomandari. Fiecare tine cont de aspectul pe care doresti sa-l obtii. „O singura aplicare ofera culoare bogata, consistenta; cu o pensula, ofera un aspect curat, perfect, iar netezit cu degetul, un look al buzelor cu aspect neglijent. Rujul poate fi folosit impreuna cu creioanele de buze M∙A∙C pentru un look mai bine definit.”

Tried & Liked

  • Au o textura catifelata, care le face sa alunece usor pe suprafata buzelor;
  • Confera o culoare intensa dintr-o singura aplicare. Un sfat ar fi sa folosesti o pensula pentru a contura buzele cu precizie. Daca utilizezi rujurile direct, vei avea nevoie de mai multa atentie in zona buzei denumita arcul lui Cupidon pentru ca rujurile au capatul rotunjit.
  • Sunt super-rezistente. Isi pastreaza aspectul intens ore bune, fara sa fie necesare retusuri.
  • Formula lor contine si unt de shea, vitamine antioxidante A si E si un amestec de emolienti, ingrediente care fac sa iti simti buzele hidratate in timp ce porti nuanta aleasa;
  • Gama de nuante este variata, astfel incat poti gasi usor ceva care sa corespunda dorintelor tale.

Daca vrei sa o testezi, colectia este disponibila in toate magazinele M∙A∙C, iar pretul unui ruj este de 107 lei.

Foto via MAC Romania

PUBLISHED ON 28.10.2016

more in Newsroom